{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.320 visninger | Oprettet:

vandscooter motore {{forumTopicSubject}}

hej derude har lige fået en bombardier gtx rotax vandscooter på hånden fra 1997 a hvad jeg kan se. jeg er helt ny inde for vandscootere. men jeg mangler en motor til den. skroget står flot men der mangler ligsom noget..:) noget der ved hvor man kan købe en ny eller brugt motor . helst brugt. eller noger der har noget liggende jeg kunne komme i den istedet . det skal bare være en motor der passer på den selvfølgelig... det må også gerne være en opgivet motor . på forhånd tak....


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  vandscooter motore
  • #1   31. okt 2011 Ebay usa eller pwctoday. Der sku du have rigelige muligheder.

  • #2   31. okt 2011 Hej Marc

    Er du klar over hvilken Seadoo motor der har været i vandscooteren før? Der findes en del forskellige 6xx, 7xx ccm som det kunne være.

    Mangler du "kun" motor eller er det komplet tomt motorrum du har?


  • #3   3. nov 2011 hej morten det kun motoren jeg mangler .ved ik lige hva hva ccm der har siddet i men det finder jeg da lige ud af . men er det ik lige meget da den bare skal ud og sejle..:-)


  • #4   3. nov 2011 hov glemt lige at skrive . at der er ledninger og alt i den undtagen motoren. desværre....

  • #5   3. nov 2011 Hvis der allerede er forberedt med stik og sådan til en motor - Så er det jo klart nemmest at få fat i en magen til. Så er det nok plug'n'play ...

    Men find ud af hvilken motor der har været i - Så kan vi nok hjælpe dig derfra,



  • #6   4. nov 2011 tak for svarne . jeg har lige talt med ham jeg har fået den af. han har hele blokken til den og der mangler kun cylinder og stempler og så en rotary valve.. det er en 951 motor der har ligget i før. har også fundet en forholdsvis billig forhandler til seadoo... www.shopsbt.com
    så for da blokken hjem og bygger den op igen.. men hvis i kender en billigere forhandler så skriv endelig...


  • #7   4. nov 2011 Ud fra hvad jeg kan se på dine tidligere billeder - Så mangler du også en udstødning, bare så du er OBS på det.

    Men får du hans 951 motor hjem eller skal du have en ny? Hvis du skal bruge en ny, så tjek pwctoday om du ikke kan finde en komplet motor. Også ebay.

    Ved SBT.com skal du sende en motor over til dem - så får du en renoveret af dem. Så der er del og sådan.

    Med venlig hilsen
    Morten Andersen


  • #9   5. nov 2011 det lage jeg ik lige mærke til mht. shopsbt.com men tak... jeg har udstødning og alt tilbehør..:) men mangler cylinderne, stempler, rotary valve 159 grader, rotary valve cover.. så skulle den være kørende, må lige prøve at tjekke pwctoday om de har noget der kan hjælpe mig.

  • #10   6. nov 2011 Hvis du kun mangler de dele - Så have jeg hellere kigget på ebay samt jets24.com

    Med venlig hilsen
    Morten Andersen


Kommentér på:
vandscooter motore

Annonce