{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.308 visninger | Oprettet:

Anders J
Anders J
Tilmeldt:
5. feb 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10

Alu propel med hak... bliver det nogensinde en suc {{forumTopicSubject}}

Hej,

Håber i kan hjælpe mig har købt en alu propel til en 25 hk påhængsmotor på den blå avis. Desværre er der et fint hak i den ene vinge hvor metallet er bøjet op ca. halv cm der er bøjet 5 mm op. Kan man rette såden en med succes?

Kan den skade motoren, tænket aksel mv. pga. rystelser, eller er det ikke så alvorligt?

Båden bruges til trolling, o jeg kan forestille mig at der ved tomgang vil være rystelser pga. vægtforskydningen.

Håber i kan hjælpe inden jeg begynder at skrue på en håbløs sag, på forhånd tak.

God weekend.

Anders


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Alu propel med hak... bliver det nogensinde en suc
  • #1   13. apr 2012 Få den svejst og rettet..

  • Anders J
    Anders J Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 10
    #2   13. apr 2012 Tak for svaret.

    God ide, prøver lige at ringe til http://www.stenteq.com/ og snakke med dem mandag, spørgsmålet er om det kan betale sig - tror en ny propel i alu koster 600-700 kr.

    Det er en 10-1/4 x13 som havde tænkt skulle bruges på min DF25 Suzuki motor.

    Er der noget at hente på en SS propel på den størrelse motor?

    God aften.


  • #3   13. apr 2012 Hej. Du kan sagtens prøve at rette det ud. Derefter sliber du eventuelle forhøjninger væk og spartler ud med metallim. Det virker perfekt - selv på de skruer jeg bruger til min V8. Et smart trick der virker - altså hvis skaden ikke er større end den du har beskrevet.

Kommentér på:
Alu propel med hak... bliver det nogensinde en suc

Annonce