{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.761 visninger | Oprettet:

Omdrejnings tæller med timetæller.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu bestilt en timetæller til min båd, så jeg bedre kan holde lidt service tid på den. Nu har jeg imidlertid stødt på en tråd på nettet som skriver at min omdrejningstæller har timetæller? Er det grunden til den står lidt fast på 1200omdr når jeg har taget nøglen ud? 1200 = 120timer? Skal det forstås sådan? Findes der evt en måde at aflæse ecu og på den måde få det præcise timetal? Uden at skulle forbi en autoriseret... Jeg ville foretrække min nye timetæller kommer til at stå korrekt ved montering.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Omdrejnings tæller med timetæller..
  • #1   25. apr 2013 Det er HELT normalt at omdrejningstællerren ikke står på 0 når du tager tændeningen fra men den går på 0 når du sætter tænding til og dette har intet at gøre med timetæller der må være en tæller nederst i uret mere hvis der er timetæller på også
    MVH Hasse


  • #2   25. apr 2013 +1 til Hasse

    Omdrejningstælleren bliver stående på de omdrejninger den nu engang stod på, idet man slukkede motoren. Så sejler du for fuld gas og tager nøglen, vil din omdrejningstæller stå på max smiley


  • #3   25. apr 2013 det er ligemeget hvad den står på når tændingen er taget fra sålænge den virker når du sejler MEDMINDRE den er forkert forbundet
    MVH Hasse


Kommentér på:
Omdrejnings tæller med timetæller..

Annonce