{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.381 visninger | Oprettet:

lasse S
lasse S
Tilmeldt:
24. okt 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Batteri - rustne kabler - montering {{forumTopicSubject}}

Hej med jer.

Allerførst. Jeg har ingen forstand på det her, så håber og ber til at en af jer venlige sjæle kan hjælpe mig smiley

Jeg har en båd hvor jeg er ret sikker på at der er EL- Start på.

Det er en ældre Finn- Speed eller Sport. Der står Finn Speed på siden. Motoren er en 35 HK Evinrude.

Jeg har derfor købt et nyt batteri, men batteriledningerne er helt rustne og tvivler på de virker. Båden har stået stille i 5 år, så om elstarten overhovedet virker ved jeg ikke.

Jeg har virkelig ingen ide om hvilke ting jeg skal købe, hvis det overhovedet er nødvendigt at købe nyt.

Båden kan sagtens starte når man sætter tændningslåsen på on og bruger den der "reserve" snor, som ligger løst ved motoren.

Er her derfor en rigtig venlig sjæl som har lyst til at komme til Havnsø og kigge og hjælpe mig lidt mod betaling og et par kolde øl naturligvis. Jeg kan evt også hive båden op af vandet igen og køre ud til vedkommende. Har dog hverken lys eller nr plade på traileren.

Kan godt tage billeder hvis det letter hjælpen lidt.

Skriv evt på 22 48 54 48.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Batteri - rustne kabler - montering
  • lasse S
    lasse S Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #1   20. maj 2013 Der ER el-start på hende. Har lige slået modelnummeret op på nettet. smiley

  • lasse S
    lasse S Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   20. maj 2013 Jens s. Ved det ikke helt. De er bare rigtig grimme kablerne. Den har stået stille i 5 år og været fyldt med vand.

    Synes også tændningslåsen driller. Det er som om der kun er on og off på den. Synes ikke man kan dreje den over i start som man kan i bilen. Kan godt være jeg skal ud og købe ny tændningslås også.


  • lasse S
    lasse S Tilmeldt:
    okt 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   20. maj 2013 Kæmpe tak til Leif H. Det var fandme fedt du gad og hjælpe mig så hurtigt.

    Gemmer dit nummer til næste gang jeg får problemer smiley


  • #5   21. maj 2013 Hej Lasse S.
    Håber du må få en god sommer på vandet.!! smiley
    Du er altid velkommen hvis du får problemer med båd/motor.
    Mvh Leif H.


Kommentér på:
Batteri - rustne kabler - montering

Annonce