{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.492 visninger | Oprettet:

Trond N
Trond N
Tilmeldt:
12. apr 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Mariner 40 HK går dårligt. {{forumTopicSubject}}

Hej Baadgalleri.

Jeg har været ude og investere i 13 fods speedbåd, her til sommeren.

Jeg synes ikke den er hurtig ifht. det er en 40 hestes 2 takter fra 1999 der sidder på, samt under sejllads sætter den nogle gange ud.

Det der er mest irriterende er når den er varm, at den da ikke kan holde tomgang, og går den ud kan den ikke startes igen.

Har prøvet at se om benz filter er stoppet, og de små ting der. har dog ikke haft karburatorer pillet af endnu..

Er der nogle af jer garvede bådejere der har et fif, evt. kender til problemet?

På forhånd tak.
vh, Trond


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mariner 40 HK går dårligt.
  • Trond N
    Trond N Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #2   12. apr 2014 Niks, har lige fået båden i vandet her i fredags. Men det ville jeg umiddelbart gøre på mandag. Evt. nogle forslag til hvor jeg køber de rigtige henne? Er bosat på amager, er helt grøn indenfor båd brancen.. Mere om der lige er _stedet_ at købe stumper til de der motorer..

  • #3   13. apr 2014 Har du åbnet din luftskrue på tanken?

  • Trond N
    Trond N Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   13. apr 2014 Ja thomas, det har jeg..

  • #5   13. apr 2014 Det ku lyde som om chokeren ikke slår fra - er der automatisk choker på din model? Så kig om varmelegemet får strøm..

  • Trond N
    Trond N Tilmeldt:
    apr 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   13. apr 2014 Der er manuel choker på den, som tydeligt kan høres når den er slåes fra.. Det tror jeg ikke det er, den får ikke for meget - mere for lidt, sådan som jeg nu engang kan høre det..
    Er mekaniker lærling, så synes jeg har lidt flair for det, men har sgu ikke rodet meget med 2 takts maskiner og karburator..
    direkte indsprøjtning er vejen frem... smiley


Kommentér på:
Mariner 40 HK går dårligt.

Annonce