{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.507 visninger | Oprettet:

RUN DRY IMPELLER {{forumTopicSubject}}

En af mine venner skal have skiftet impeller i sin Volvo Penta 3.0 GLM-C motor, og bad om min hjælp.

Vi er blevet eninge om at prøve noget nyt, og har bestilt en Run Dry impeller fra GLOBE, som skulle kunne tåle at køre op til 15 min uden vand, før den begynder at falde fra hinanden..

http://www.globecomposite.com/pages/Marine_Products_Impeller

Den koster væsentligt mindre end den orginale Volvo impeller, som Volvo vil have lidt over kr 500,- for, denne koster ca. kr 300,-inc- fragt og import-afgifter betalt, sendt fra Usa, og købt på Ebay.Usa, hvor man kan betale import-gebyr forud, så man slipper for Post Danmarks faste Åger-gebyr på kr 160,- bare for at oplyse en om at man skal betale nogle få kroner til Skat, i import-gebyr..

På de Amerikanske forummer, bliver de positivt omtalt, men det kunne være sjovt, at høre fra nogle Danske brugere også, hvis nogen kender dem ?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  RUN DRY IMPELLER
  • Batman @
    Batman @ Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Svar: 11
    #1   5. maj 2014 Lyder spændende.
    Følger lige med her smiley


  • #2   5. maj 2014 Jeg har skrevet til EFI Esbjerg, om de evt. kunne tænke sig at sælge sådanne Run Dry impellere, og de har kontaktet den importør, som de køber deres produkter hos, og spurgt dem, om de evt. ville være noget for dem¨, jeg mener at det er Palby Marine..

    Så nu må vi se, om produktet får en Dansk importør, ellers er der både en Tysk og Norsk importør, som man kan se på Globe´s egen hjemmeside..


Kommentér på:
RUN DRY IMPELLER

Annonce