{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.390 visninger | Oprettet:

Jonas L
Jonas L
Tilmeldt:
19. jul 2014
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18

vandscooter må man ligge den på siden, {{forumTopicSubject}}

hej BG jeg har en vandscooter med en mindre skade i bunden af skroget, som jeg gerne vil lave med glasfiber, men har den godt af at man ligger den om på siden og gør det. har hørt at det ikke bliver sidene hvis man gør det med bunden ned af.

gerne med en forklaring hvis man ikke må ligge den på siden.

på forhånd tak


Kommentarer på:  vandscooter må man ligge den på siden,
  • #1   19. sep 2014 Hvis det er en 4 takter og du er i tvivl, så tap olien af motoren og tøm tanken så er det ikke et problem.
    Man kan godt, med lidt øvelse lave fiber nedefra og op, det har intet med styrken at gøre, det er bare besværligt.


  • #2   20. sep 2014 hvis det er din 2 takt yamaha så må du gerne, det kan godt ske at det er en fordel at
    tømme benzin samt olie af, bare husk at udlufte din oliepumpe igen når du er færdig så din motor stadig har fuld smøring


  • Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
    #3   20. sep 2014 ja det et min 2 taktes yamaha jeg snakker om, jeg blander det selv i det med i benzinen så skal jeg vel ikke tjekker oilepumpen ??

  • #4   21. sep 2014 ikke hvis hele oliemængden riger i benzinen, hvis det er et alm syrebaterri, så er det også en god ide at pille det af så dy ikke får baterri syre ud i motorrummet

  • Jonas L
    Jonas L Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
    #5   21. sep 2014 super 1000 tak for hjælpen

Kommentér på:
vandscooter må man ligge den på siden,

Annonce