{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Henrik S
Henrik S
Tilmeldt:
14. jun 2014
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 14

powertrim kontakter {{forumTopicSubject}}

Hej

er der nogen der ved hvad powertrim kontakter har af enskaber.. det er to sorte runde ting som sidder på hver side af mit z-drev.
det er et alpha one gen2 mercruiser drev.. håber i ved hvad de kontakter gør.... mvh henrik


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  powertrim kontakter
  • #1   20. nov 2014 Trimføler og en til at justere
    I den ene side sidder trimføleren og i den anden trim/tilt kontakten, de er ens udenpå men der står på dem hvad der er hvad.

    http://youtu.be/ZDjEgR9msBk


  • Henrik S
    Henrik S Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 14
    #2   20. nov 2014 Hvordan virker de og hvordan ser jeg om de er i stykker

  • #3   20. nov 2014 Løssen de små skruger lidt....og drej trimføleren...dit drev hæver eller sænker sig

  • #4   20. nov 2014 Så vidt jeg husker så er den på bagbordssiden, en on/off kontakt der styrer hvor højt du kan køre drevet op med trim knappen, før du skal over og bruge trailer knappen. Den sørger altså for at du ikke ved et uheld kommer til at trimme motoren for højt op under drift..!
    Hvis den har fejl, vil jeg gætte på at du ikke kan stille på dit trim..!

    Den anden på styrbordssiden er et "potentiometer"- en variabel modstand, der giver en melding tilbage til trim indikatoren på dit instrumentbord om drevets stilling..!
    Hvis nålen på din trim indikator hopper og danser, når du bevæger trimmet, så er det typisk denne der ikke har været tæt, og har fået en "vandskade"..!


Kommentér på:
powertrim kontakter

Annonce