{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Brændstof føring fra tank til motor {{forumTopicSubject}}

Hej.
Hvor ville i købe brændstof koblinger til yamaha motor samt slanger og div.

Havde problemer med en nye slange og kobling sidste sæson. Kobling var mellem motoren og slangen.
Den må have sugt falsk luft da vi skiftede over til den tank. Vi holdt os motoren igang ved at pumpe på bolden på slangen.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Brændstof føring fra tank til motor
  • #1   24. apr 2020 Først .. skriv altid hvad for en motor det drejer sig om ( regner med at det er den 2 takter der er på båden i din profil ) det hjælper lidt på dem der svare at de ikke skal søge ind på din profil for at se hvad det er udover en yamaha...
    Men nok om det ! ! benzin pumpen er også et godt sted at starte, især hvis det er af membran typen, membranen kan revne, dette er set/hørt om MANGE gange, så det behøver ikke være luft der smutter ind, og da slanger, bold og sammenkoblinger er skiftet, bør du gå til pumpen ( det er jo den du erstatter ved at pumpe på bolden )
    Prøv og giv gerne en tilbage melding om det var den ELLER noget andet...
    Men tror nu nok at det er den... det er en overset ting, der sådan set burde være en fast service komponent en gang imellem ( ved ikke hvor mange år imellem, men nok ikke hvert år )
    Håber det løser dit problem
    Ellers hos en yamaha reservedels forhandler Kenn i Rønnede, der ligger også en i brøndby havn, palby, watski osv. behøves ikke være orginalt ( husk også selve stikket på motoren ) og vær obs på at der findes et utal af størrelser ( Ø på studsen ).


  • #2   24. apr 2020 Hej Kim. Tak for tilbagemelding.
    Ja kan godt se jeg burde have sagt det er 2 takt 140 hk. Synes også at sådan en pumpe burde havde minimum en kontrol engang i mellem. Ringede til gjøl marine center da jeg var lidt intrasseret i hvad de sagde. Ville først hører om man kunne få et renovering Kit til den.
    Og lidt angående hvor tit de bliver skiftet.
    Skal nok give melding på hvordan det kommer til at gå.


  • #3   25. apr 2020 Tusind tak for opdatering.... håber du kan få ALT du skal bruge til den bare sejler til UG X og bolle... og så håber vi på en KANON sommer, så vi kan komme ud på bølgen blå..
    krydser finger for at du får det løst smiley


  • #4   12. maj 2020 Hej Kim.
    Jeg har skiftet en brændstof kobling ud fra motoren og båden. Jeg havde en dag startet motoren op så kunne jeg høre den suge luft ind fra benzin kobling.

    Nu har jeg sejlet igen og motor for godt igen smiley


  • #5   12. maj 2020 Har købt en brændstof pumpe. Den er dog ikke blevet monteret.

  • #6   12. maj 2020 Tak for tilbage melding ! !
    Altid rart at have lidt reservedele smiley håber du aldrig får brug for den pumpe.. lidt som med forsikringer ... ganske rare at have... men håber ikke at få brug for dem..
    God sæson til dig... smiley smiley


Kommentér på:
Brændstof føring fra tank til motor

Annonce