{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Sikring / hoved sikring..... {{forumTopicSubject}}

Nå ja, skulle da lige have liv i min v8 forleden, og den har lidt bøvl med enten starter (kører langsomt og har svært ved at trække den ordentligt)
Nå meeen på med en booster og nu er det sådan, at det er en "ny båd" for mig, så jeg har ikke nået at få ordnet kabel føringen.... Så sort og rød er blandet i en pære vælding og jeg store idiot fik satme sat plus til minus.... Resultatet er at INTET virker.... Intet lys, instrumenter osv...

Så håber jeg jo satme på at der sidder en hoved sikring et eller andet sted (skal siges at jeg ikke har haft så meget tid til at gennemgå det hele...) ELLER at det kan være skille relæet der er brændt af.... (den lugter ikke brændt eller noget..)

Håber en af jer ved om og evt. hvor i det tilfælde den så kan sidde...

På forhånd tak


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Sikring / hoved sikring.....
  • #1   7. maj 2020 Håber for dig at det er en ældre motor med platiner og strømfordeler, EFI og sådant moderne elektronik,,,, tåler nemlig ikke det lille nummer så godt. smiley


  • #2   7. maj 2020 Det håber jeg sku heller ikke... smiley

  • #3   8. maj 2020 Det er ikke en situation jeg er stolt af, men jeg kom til at vende mit batteri forkert på en mercury her i foråret.

    Motoren startede fint efter der blev rettet op på tingene, men.... jeg havde blæst en 25 amp sikring af i ladekredsløbet. Det betød jeg på første tur i år, heldigvis i roligt vejr, lå ude i bugten med en båd der ikke kunne starte pga. drænet batteri.

    Så sørt for at få gået alle detaljer igennem, så du er sikker på du ikke står i samme situation


  • #4   8. maj 2020 Hej Anders... Tak for rådet, det vil jeg bestemt gøre...

    Jeg tror jeg har fundet ud af hvor sikringen sidder, efter langtids søgning, nemlig på starteren... smiley smiley smiley


  • #5   9. maj 2020 Morten - gav det så liv i motoren at skifte den?

  • #6   9. maj 2020 Uhh er ikke nået så langt endnu, har desværre for meget om ørerne... Men skulle gerne nå det i løbet af i dag eller i morgen smiley skal nok give besked kan du tro smiley


  • #7   9. maj 2020 Skal have skiftet samtlige batteri kabler (altså dem med stort amp forbrug) samtidig, hvilken tykkelse ville i vælge?? Magter ikke det der fusk med forkerte farver og nok lidt for brugte kabler...

  • #8   9. maj 2020 LØST.... Fandt sku fejlen... brugte nogle timer på at måle og lede efter sikringer m.m. og målte og der var gennemgang i alt plus.... Så slår det mig lige pludselig, at jeg flere gange har prøvet at skifte en starter for derefter at finde ud af at stel forbindelsen er dårlig.. Og satme om ikke det var det samme her..... smiley smiley smiley smiley smed et start kabel på stel og et godt sted på motoren og vupti, så var der liv...... HADER NÅR FOLK IKKE LAVER TINGENE ORDENTLIGT....... Men fantastisk at der nu er liv... skal nu bare have trukket nogle ordentlige kabler og få strøm nok på, så håber jeg på den bare springer igang... Wish me luck smiley og tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Sikring / hoved sikring.....

Annonce