{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

Hvilket drev på 1952 Capri? {{forumTopicSubject}}

Har kig på en bayliner som har defekt z drev i de indvendige dele og står nu med spørgsmålet om hvad bedst kan betale sig

Få renoveret det gamle,men hvem,hvor og hvad vil det ca koste vil i tro?

Eller finde et brugt,men hvilket drev passer på sådan et dyr? Har søgt lidt efter information på nettet men syntes ikke der er noget der står med info nok til at give svar på spørgsmålet,så håber selvfølgelig på der er nogen derude der ved mere om emnet end jeg på nuværende tidspunkt gør.

Motoren er en mercruiser 3.0 135hk


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvilket drev på 1952 Capri?
  • #1   26. jun 2021 Vil mene det er et Alpha drev.

    Renover eller købe? Det er som at spørge, hvad koster det er bygge et hus.

    Kan oplyse at jeg har fået afmonteret og fejlsøgt mit drev, det kostede 5 timer.
    Alpha drev er noget simplere end bravo3


  • #2   26. jun 2021 Årgang 1983 - 1990 = GEN I
    Årgang 1991 og frem er GEN II ( første årgang 1991 - 1997 / anden årgang 1998 og frem ).

    Du kan IKKE sætte GEN I på GEN II transom, og omvendt.

    Vær opmærksom på gearingen - der er to gearinger i GEN II, men kun een i GEN I til din motor. Der kan ikke kompenseres med propellen, hvis det skal være korrekt lavet.

    Jeg har en originalt fabriksnyt GEN II drev stående på lager - send PM ved interesse.


  • #3   27. jun 2021 Okey så blev jeg det klogere, tak skal i ha
    Hvad er et se106 drev? Og kan det sidde på den?



  • #4   27. jun 2021 Både ja og nej - det afgørend er, hvilken transom du har på båden ( GEN I eller GEN II ).



  • #5   2. jul 2021 Det er gen 1

  • #6   3. jul 2021 Kan du sende et billede til mig af drevet, når det er set fra siden? Bare af overhuset.

Kommentér på:
Hvilket drev på 1952 Capri?

Annonce