{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  impeller til yamaha
  • #1   31. mar 2007 hos enhver bådpusher eller måske biltema har en der passer til din http://www.biltema.dk/

  • #2   1. apr 2007 ja så havde jeg den skilt af i dag og impelleren er helt fin og ligner en helt ny.. der var lidt sand ved den og det rensede jeg ud, satte have slangen på røret der går op til motoren med vand og den sendte en MEGET stor stråle ud, men da det hele var samlet igen var der stadig ingen vand stråle ud af den ??? hva tror i den kan fejle

  • #3   2. apr 2007 den ligner bare en helt ny

  • #4   2. apr 2007 Hej Heine,

    Der er 2 steder en Yamaha 55 Hk kan være blokeret i kontrolstrålen, første sted er udgangen i underskjoldet og også i udstødningskappen der hvor den lille gummislange er monteret. Fjern gummislangen fra begge studse og rens med et stykke ståltråd specielt i studsen på udstødningskappen, monter gummislangen på studsen på udstødningskappen og lad den hænge ud over underskjoldet, start motoren og se om vandet kommer ud, er der vand så stop motoren og sæt slangen på studsen i underskjoldet og gentag starten alt skulle nu være OK.

    Har du problemer så læg et spørgsmål ind på mit besked-center

    Mvh André


  • #5   2. apr 2007 nu køler den sgu igen... den var stoppet i slangen mellem afgangs studsen på motoren og hullet ud af under skjoldet. tak for hjælpen

  • Lasse S
    Lasse S Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5
    #6   6. aug 2018 Hvor stort hul skal der være i bunden af motoren i under skjoldet for min køler ikke når den får gas

Kommentér på:
impeller til yamaha

Annonce