{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Bayliner 2655- vandpumpe. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Bayliner 2655 fra 1994 med vandkøling. Jeg bøvler med at motoren bliver varm for mig, når jeg kommer op og planer. Har gjort nogle tiltal, skiftet Impala i år, veksler er renset og min vandpumpe blev skiftet sidst år. Har taget min termostat ud og sejler uden, for at motoren bliver kølet konstant nu.
Men hvor meget flow skal min vandpumpe give, da jeg syndes at der ikke er meget flow i slangerne når jeg sejler.
Er der nogen der har lidt visen om mit problem eller været udsat for noget lignende.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bayliner 2655- vandpumpe.
  • #1   5. jul 2015 Muligvis manifolde/afgangsknæ, som er blokeret med rustflager.
    nytdrev.dk har US Performance systemer på lager med 6 års garanti....


  • #2   6. jul 2015 + 1 for nytdrev.dk

  • Mikael N
    Mikael N Tilmeldt:
    jan 2012

    Både: 1 Emner: 3 Svar: 40
    #3   6. jul 2015 Hej du sejler sikkert med bravo drev så jeg tænker at der er tæring omkring køle sange fra drev og ind der sidder en konisk plast bøsning som bliver mast sammen (meget velkendt problem ) så der næsten ikke er noget hul tilbage ! Tjek dette
    Mvh Mikael


  • #4   6. jul 2015 Tak for jer hjælp smiley
    Mine manifold er 3 år nu og tror ikke det er stoppet til, da jeg havde min veksler pillet af, syndes jeg ikke den var meget beskidt på vand siden, både på slanger og inde vi veksleren. Drevet er ny renoveret i år samt slanger, har godt nok ikke skifte slangen der går ind i båden men de andre ude ved drevet.
    Har lave en lille film hvor jeg køre i tomgang, hvor min kølevand indløb ind til veksler, prøver lige at se om jeg kan ligge den ind her, fra min telefon.


  • #5   6. jul 2015 Kan desværre ikke lige ligge filmen ind, men har lidt foto fra veksler

    profilbillede
  • #6   6. jul 2015 .

    profilbillede
  • #7   6. jul 2015 Så tror jeg har problemet på min vand side, så en mørnet slange kan måske være problemet.
    Men det kan ikke være luft i / på vand siden og derfor ikke få flow nok.


    profilbillede
Kommentér på:
Bayliner 2655- vandpumpe.

Annonce