{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.330 visninger | Oprettet:

Landstrøm {{forumTopicSubject}}

Hey har lige købt en Doral 245, jeg fik den leveret med landstrøm indbygget fra frabrikken, Men problemet er bare at det jo er amerikansk det hele. Så jeg ville bare lige høre om der er nogen der ved hvor man kan købe et omformer stik eller hvad gør man??? for det passer jo ikke sammen med EU stik.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Landstrøm
  • #1   6. maj 2007 dit stik er det til 12 v udtag. eller er det 110/220v udtag.

    prøv og tage et billede af det så skal jeg prøve og finde en omformer til dig.


  • #2   6. maj 2007 hvis det er en amerikansk lader så må du ikke sætte 230V til den da de i usa køre med 60hz og vi i danmark køre med 50hz.. du skal udskifte din lader og stikket til landstrømmen..

  • #3   7. maj 2007 Men jeg tænkte om mman ikke kunne få en omformer, så man kan bruge EU stik, så volt og hz kommer til at passe til båden.

  • #4   8. maj 2007 jo det kan man kig lidt her. (link fjernet) men være opmærksom på at hz ikke bliver ændret. hvilken kan betyde at uret ikk evil gå rigtig, nogen ting vil måske brænde af. men jeg ved ikke hvad du har tænkt dig og bruge strøm stikket til.
    du kan evt. få mål om det er 50/60hz for og være sikker


  • #5   3. sep 2007 Hvad er det lige der kan ske med en trafo, som får forkert frekvens. Kan det få mikrobølgeovnen til at køre for hurtigt oghvad med laderen når den alligevel laver det om til 14 volt jævnstrøm for at lade batterier???

Kommentér på:
Landstrøm

Annonce