{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Propel
  • #1   6. apr 2023 Jeg har denne model til min 140 Suzuki , og er godt tilfreds

    https://billigpropel.dk/michigan-178/michigan-ballistic-xhs-40-140-hk-rustfri-3-blade-p103403


  • #2   8. apr 2023 Jeg har haft sådan en, og både haft den monteret på en styrpultbåd og en RIB.
    Den har en ret stor nedgearing til propellen sammenlignet med andre, og motoren er vist en 2,1 liters hvis jeg husker rigtigt.
    Det betyder at den vil have et større moment ved lavere omdr. Alt andet lige.....
    Det betyder igen, at du skal have en propel med en forholdsvis stor stigning.
    Dan propellen kører lidt langsommmere end tilsvarende, er en firebladet slet ikke så dum, sa den også givet et godt hæk-løft.
    Jeg har selv kun brugt 4-bladet Solas de sidste 4-5 år. Både alu og rustfrie til 3 forskellige 115 hk 4-takt'ere
    Hvilken båd skal den på?


  • #3   12. apr 2023 Jeg har en Turning Point Hustler 13x19 med 4 blade totalt uden brugsspor ( sejlet måske 2 timer max ) incl. løst nav til DF 115 . Den er for lille til min båd ( Drago 21 ) kan købes for 1000 kr.
    findes lidt nord for Horsens.


Kommentér på:
Propel

Annonce