{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Reservedele til hidea {{forumTopicSubject}}

Hej, har fået et godt tilbud på en hidea 6hk motor. Ved godt det er en Kina og ikke en Yamaha, men budgettet rakte ikke længere smiley Vil så høre om de har fælles reservedele med nogen af de store mærker, eller er det helt håbløst at få dele til? Eller holder de fint skal bare bruges på lille gummibåd få gange om året.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Reservedele til hidea
  • #1   16. jul 2023 virker fint. udemærket Motor hvis prisen er rigtig. ingen grund til bekymring i min optik

  • #2   16. jul 2023 Mange mindre påhængsmotorer - uanset fabrikat - lider med kvaliteten, fordi prisen er banket helt i bund. HIDEA er ganske rigtig en kinesisk påhængsmotor, og afviger næppe særlig langt kvalitetsmæssigt fra de andre udbydere på markedet. I Danmark er der kun een forhandler af HIDEA, og det kan give dig problemer med tilgængeligheden af nødvendige reservedele, hvis forhandleren dropper mærket.

    Yamaha, Suzuki eller Honda ville jeg kigge efter, hvis jeg skulle have en påhængsmotor i den nævnte størrelse evt. købe en nyere brugt, som vel nok kan skaffes til samme pris, som en fabriksny HIDEA.

    Mercury / Mariner bør du undgå - der er alt for mange fejl på deres mindre påhængsmotorer, og det er en ulige kamp, når der opstår en garantisag.......


Kommentér på:
Reservedele til hidea

Annonce