{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  God og billig(ere) bådmekaniker
  • #1   2. maj god og billig... svær kombination. ihvertfald hvis det skal være en professionel.

    evt. Spørg på din lokale havn eller nabohavn hvem de vil anbefale

    mvh Jonas


  • #2   2. maj Opret din opgave på navi pair, det er meget fornuftige priser for det meste.

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.navipair.NaviPairMobileApp


  • #3   2. maj Hvad synes du selv er en fair timepris?

  • #4   2. maj Går efter fair priser og godt håndværk ud fra andres erfaringer

  • #5   2. maj Hvad synes du selv en håndværker time skal koste?

  • #6   3. maj Personligt vil jeg gerne betale for kvalitetsarbejde, men jeg hader at få overraskelser eller blive afkrævet penge for noget der åbentlyst ikke tager den tid værkstedet påstår.

    At indlevere en båd "til service" uden aftale om pris og omfang er dømt til at gå galt. Har man derimod en dialog inden, og ringer mekanikeren hvis der findes yderligere ting der skal rettes, går det som regel godt.

    I flere år har jeg brugt den lokale quickpoint til olieskift og simple reparationer på familiens 2 biler. For nyligt har jeg betalt quickpoint for fejlfinding af kølervædske læk på min bil. De mente det kom fra "kølevandsstudsen" og jeg betalte for at få den skiftet. Bilen tabte stadig vand, og jeg indleverede den igen. Så skiftede de ekspansionsbeholderen, denne gang u/b.... og bilen taber stadig vand.

    I aftes kiggede jeg så selv på bilen og fandt rød kølervæske omkring termostathuset. Og yderligere var motoren helt rød omkring stedet. Det tog ca 10min med en lommelygte at finde, så selvom quickpoint er bilig, er de et dyrt bekendskab i den sidste ende. Tid at skifte værksted....


Kommentér på:
God og billig(ere) bådmekaniker

Annonce