{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.585 visninger | Oprettet:

Viggo S
Viggo S
Tilmeldt:
13. aug 2007
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Johnson tuning {{forumTopicSubject}}

Der må være nogen her inde der ved hvad der lige
nøje skal gøres ved en Johnson 20hk ca 20år gammel,
for at sparke nogle flere hypper ud af den?
ELLERS skal jeg blive ved med at sejle rundt
i søvne med sviermor.

ps manualen er den samme for
20 25 30 35hk alle på 521ccm efter hvad jeg kan se.
og kaburator hullet 5 gange så stor som det i
indsugnings pladen.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Johnson tuning
  • #1   25. aug 2007 Nu må du altså snart stoppe Viggo - du har spurgt og fået fagligt korrekte svar 3 gange tidligere - se fx her: http://www.baadgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=4168

    Tror du ikke på svaret så må du jo finde det svar du vil høre et andet stad - for det kan lade sig gøre som svarene fortæller - men det bliver dyrt og kompliceret.


  • Viggo S
    Viggo S Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #2   25. aug 2007 Rolig nu!!! det jeg har fået svar på er måske.
    jeg ved kejne om hvad jeg skal købe og sætte på, eller ikke gøre? og det er sku ikke for at være belastende.....


  • #3   25. aug 2007 Du kunne jo spørge på det andet Danske båd forum som man ikke må nævne herinde - da de åbenbart er bange for konkurance herinde. - jeg tror dog at svaret vil blive det samme


  • #4   25. aug 2007 du kan ligeså godt finde en brugt 30hk....det bliver billigere i sidste ende og så ved du at det hele passer sammen......ellers kan du starte med at finde en reperationsmanual på begge typer motorer for at se helt præcis hvad forsakellen er og så skal du hen og finde dele bagefter......dele som sikker ender med at være dyrere end an finde en anden 20år gammel motor med ønskede antal hk

  • #5   25. aug 2007 Start med at købe et nyt klistermærke sæt til din motor, du kan jo starte med "johnson 150" og hvis det ikke er blevet vildt nok kan du jo bare gå højre op!
    hehehe....

    /Kenneth


  • #6   25. aug 2007 I et af de tidligere svar nemlig denne tråd: http://www.baadgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=3319

    Er der en henvisning til reservedelskataloget hvor du Præcis kan se hvilke dele du skal skifte - tag og sæt dig ned med en blyant og skriv de reservedelsnumre ned der adskiller 20 og 30 hk modellen - bestil de dele der skal bruges - og du kan ombygge den


  • Viggo S
    Viggo S Tilmeldt:
    aug 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #7   26. aug 2007 mange tak. det vil jeg se på.

  • #8   7. sep 2007 jeg har osgå sådan en - fik du din tjunet - hvor meget stærkere sajler man så? vil osse tjune min men kun hvis den så går stærkere ellers ikke

Kommentér på:
Johnson tuning

Annonce