{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Hvad er jeres ønsker vedr. Airtop {{forumTopicSubject}}

Jeg har opfundet dette relæ til at have muligheden for at forvarme båden via timer, SMS eller alle andre muligheder på det Webasto Airtop du måske har monteret i båden.
MEN hvad har i ellers af ønsker/ mangler inden for dette område ?
Skyd løs smiley


Kommentarer på:  Hvad er jeres ønsker vedr. Airtop
  • #1   31. jan 2016 1. Mulighed for tilkobling til en GPS chip til at spor den på en app. Det burde være muligt med simkortet lige som man kan spor mobiltelefoner.

    2. Mulighed for at styre (tænd/sluk) 1-3 andre 12v enheder via appen.

    3. Muligheden for an plug and play bevægelses (PID) sensor som kan advare via SMS lige som appen nu kan ved temperature alarmen.

    smiley smiley


  • #2   31. jan 2016 Kenneth.
    1. Rigtigt. Dog er gps overvågning ved at være nede i pris så "alle" kan være med.
    2. Allerede nu har ThermoCallen flere udgange. Stik 3 12v. ud. Stik 4 12v. Ud. Stik 5 giver stel ved sommerfunktionen samtidig med stik 3 giver 12v ud. Via 87a relæ har du flere muligheder.
    3. Jeg har sat en gl. Sonar rader op. Den giver et kort signal ud. Med en kondensator på 150uF har jeg et 4 sekundsignal. TC skal have 12v på stik 7 i 3sek. Så får du en SMS ved bevægelse. hvis du har kodet den til det.
    Men godt indslag med plug n' play udbygning.
    Martin


  • #3   1. feb 2016 Jeg har via min ThermoCall i båden monteret frakoblingsrelæ til tændingsrelæet. Skulle nogen sejle væk med båden imens familien er oppe i ishuset, tja så sender jeg en SMS "start2" og båden stopper, horn og lys bliver aktiveret. Tror dog aldrig jeg får brug for det da jeg allerede får en SMS hvis de prøver at åbne til motorbrønden og batterierne, men det kan jo være man ikke hører den SMS.

Kommentér på:
Hvad er jeres ønsker vedr. Airtop

Annonce