{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.463 visninger | Oprettet:

Hvor finder jeg {{forumTopicSubject}}

Jeg skal bruge ny empeller mm til min Yamaha pro 50, har være flere steder, men det er vist ikke nogte de gider bruge tid på.

hvor på nette kan men købe stumper evt. med resavedelstegning.?

skal også se om jeg kan om jeg skal skifte topleje under svighjulet på min lille sail master hvem laver den. ?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvor finder jeg
  • #1   21. jan 2008 Ja det er ganske rigtigt...mange af de steder jeg selv har været, for at få lidt profesionel vejledning, har de altid været pisse-snoppede.
    MEN,,,,skal det laves ordenligt, så skal man selv.

    Du nævner ikke noget om, om du skal have hjælp til at finde en impel, eller om du skal have hjælp til at skifte den ??


  • #2   21. jan 2008 Min fejl jeg skal bare bruge en ny impeler kan selv skifte den men hvor kan man købe den bor mellem Holbæk og Herrestrup gæt så hvor jeg har været

  • #3   21. jan 2008 Mads: Vent til Rolf T herinde starter sin bix op her i feb. så skulle der være mulighed for at finde det billigt lyder det til

  • #4   21. jan 2008 Ja Mads - du kan allerede kigge ind på forumet til Rolf`s butik lav en profil på www.nytdrev.dk - der kan du også få råd og vejledning til skift af impelleren

  • #5   22. jan 2008 jeg kan god skifte den, har den her ved siden af mig, men skal bare bruge en ny da den ikke har været skifte før så den er lidt mør

Kommentér på:
Hvor finder jeg

Annonce