{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.413 visninger | Oprettet:

Kobling af gas og gear til Mariner motor. {{forumTopicSubject}}

Jeg har købt en båd med gas og gear kabler.
De passer ikke til min Mariner 10 HK motor, som jeg har købt separat.
Jeg tror ikke gas/gear kabler hører til min motor.
Jeg tror der skal købe et kit til min motor - men hvilket?

Se Youtube video ( https://youtu.be/p_EOFWaGZCA) hvor jeg stiller de præcise spørgsmål.

Håber der er nogen som kan hjælpe?
Er der nogen i Odense, som jeg kan møde fysisk som evt. kan undervise mig vil det være højeste klasse, men forventer intet.

Hilsen en nybegynder der er klar til at lære smiley

Allan


Kommentarer på:  Kobling af gas og gear til Mariner motor.
  • #2   19. maj 2016 Hej Jens
    Tak. Har talt med en der mener at gas/gear montering vil koste kr 5.000.. Øv:-(
    Dermed er styring ikke længere relevant:-(
    Tak for input


  • #3   20. maj 2016 5000.... så er det da et helt system han mener.........
    Tag din motor og kabler, put det i bagage rummet og smut til en forhandler eller båd værksted og bed dem kikke hvad du mangler....
    der er mange monterings kit til gear/gas ... kablerne er næsten ens, det er det i enden der kan være tvivl om ( evt sådan et sæt her... http://tempobaadudstyr.dk/product/monteringssaet-mercury-for-2-kabler-20454/ ) så lad være med at give op, der skal bare lidt fodarbejde til....
    Det er 1000 gange bedre at se ting sammen, end at læse og se fotos af det, så et godt værksted KAN HJÆLPE........


  • #4   20. maj 2016 Cool. Tak Kim s. Jeg prøver at køre en tur ned til den lokale dealer:-)

  • #5   20. maj 2016 ALDRIG give op smiley

  • Hans  S
    Hans S Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 72 Følgere: 28 Svar: 10
    #6   4. jun 2016 Gå ind på Gul og gratis eller DBA der har jeg lige købt til min Suzuki men pas på det ikke er slidt op , jeg har lige haft noget til salg på Gul og Gratis jeg ved ikke om ham jeg har kontakt til vil have det jeg har .


Kommentér på:
Kobling af gas og gear til Mariner motor.

Annonce