{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
634 visninger | Oprettet:

Bipper fra instrumentbordet. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Jeg har en campion 17" bowrider med 115 HK. 2 takt mercury fra 2006. Når jeg starter den bipper den 4 gange oppe fra instrumentbordet og det fortsætter den med hver 5 min. Imens motoren er startet.

Nogen der ved hvad det kan være??


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bipper fra instrumentbordet.
  • #1   23. jun 2016 Måske er det lav olie-stand alarmen, det er jo heldigvis nemt at tjekke, hvis det er det der er tilfældet.

  • #2   23. jun 2016 Er det ikke kun et bip ?
    Og kommer imellem nogle min hele tiden.



  • #3   23. jun 2016 Det kommer an på fabrikatet, som hvor lavt olistanden er.

    Jeg skal ikke klog mig på, hvordan de enkelte motorer advarer mod lav oliestand, men jeg ved, at det er forskelligt fra fabrikat til fabrikat..

    Det er så nemt at tjekke om det er oliestanden, og ellers er det bare at gå gennem listen, eller spørge fabrikanten eller en forhandler af netop den motor-model, og hvad dens måde at bippe på, betyder.

    Det står formentlig også i bruger-manualen, og har man ikke den, burde den kunne findes online..


  • #4   24. jun 2016 Jeg har lige haft en mariner 115hk. Optimax inde og den gav også 4bip hver 5 min. Det var fordi oliestanden var lav

  • #5   24. jun 2016 Okay ja, de har nok vær sin bip de fabrikater.

    Min suzuki bipper når den mangler olie.
    Og sejler man vidre, så bipper den mere og mere og til sidst skriger den hele tiden smiley


Kommentér på:
Bipper fra instrumentbordet.

Annonce