{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Kolervand påhegsmotor
  • #1   19. jul 2016 Bøffer sidder ikke tæt, eller ikke tryk nok på vandet, måske for lidt vand ud af slangen....

  • #3   19. jul 2016 fordi den suger for meget luft med.... på min er der en slange i til sladrestråle og hvis man lige suger en gang iden så luft forsvinder, løber det rent dine muffer slutter ikke tæt nok eller også er der for lidt vand gennem en for lang slange så trykket bliver for lavt

  • #4   19. jul 2016 Det er meget almindeligt, som de andre skriver ,brug en balje 👍så er du på den sikre side. ..

  • #5   19. jul 2016 Har selv smidt mine næsten nye bøffer ud fordi de var i for dårlig kval og gav næsten intet vand ud af kølestrålen men i en balje er der fuld knal på strålen... Så her er det balje hver gang..

  • #6   19. jul 2016 Prøv at sætte en skruetvinge på. Det hjælper.

  • #7   20. jul 2016 De fleste bruger spulemuffer, hvor der kun kommer vand ind på den side, køb et par (stereo) spulemuffer, hvor der kommer vand ind fra begge sider, og sikrer dig så, at mufferne slutter så tæt som muligt, og ikke er monteret for langt fremme eller tilbage, så de lukket rillerene til kølevandet, i stedet for at trykke vand ind i dem, og vær ikke nærige med vandet, åben helt op for hanen, så vandet vælter ud...

  • brian k
    brian k Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1
    #9   22. jul 2016 Hej nor jeg puster i det sorte røre ved pumpen så kommer der luft op ved akeselen det går op til motorn må det godt det🙂

Kommentér på:
Kolervand påhegsmotor

Annonce