{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.069 visninger | Oprettet:

Hvilken type båd er... {{forumTopicSubject}}

Hey, har brug for lidt hjælp, igen..

Jeg tænker at en båd, hvor man sidder lidt lavt, eller hvor siderne er lidt høje, føles mere tryg/sikker. Men hvad hedder den type, og er jeg rigtig på den..?

Måske en "bowrider"..?

Ønsker ikke en lille speedbåd, hvor vandet kan skylle ind over, eller hvor det flyder ind, når man drejer skarpt :-)))


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvilken type båd er...
  • #1   20. jul 2016 ockelbo t16u... smiley

  • #2   20. jul 2016 Fisk...

  • Kasper N
    Kasper N Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 181
    #3   20. jul 2016 Bowrider betyder bare at der er sidegruppe i stevnen.

    Det du søger tror jeg ikke har et specifikt. Der er lidt forskel modellerne indbyrdes hvor højt fribordet er.
    Jeg synes aldrig jeg har bøvlet med at vandet "skyllede" ind. Den eneste båd jeg har haft hvor bagenden lå meget tungt i forbindelse med bakning og sving var en doral 170, men der havde jeg også 50hk mere på end den var godkendt til. Hvis man bare holder sig nogenlunde til specifikationerne for båden burde der ikke være problemer med nogle både


  • #4   20. jul 2016 Fedt, tak, så er det en bowrider jeg er på jagt efter smiley

    Fribord, dvs. lavt fribord, så er hele kroppen nærmest over siderne i båden..? Det ser mega kikset ud, lidt som når meget meget tykke mennesker cykler på en alt for lille cykel :-))))


Kommentér på:
Hvilken type båd er...

Annonce