{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Sidder min transducer for lavt?
  • #1   5. maj 2008 1. ja den sidder for lavt, den skal sidde med den centerstreg ud for skrogkanten.

    2. den sidder også forkert, den skal sidde på et lige stykke af bunden, ikke et stykke hvor bunden skråner.

    Så det er årsagen smiley


  • #2   5. maj 2008 1. Hvad er en centerstreg ?
    2. Der er ikke noget lige stykke bund på båden!! Men mindre det er lige under kølen og der kan den jo ikke sidde for motoren!


  • #3   5. maj 2008 1. (link fjernet) <.. det er transducerens centerstreg smiley
    Så hvis den skal være på den skråning skal den noget der ligner 2-3cm op, så den linie på transduceren ind imod din motor flugter med bådens bund smiley

    2. Ok, ja så er der jo ikke noget at gøre ved det, har du dobbeltskrog, eller kan du jo bare skydde igennem skroget.. men prøv at rykke den op først som skrevet under punkt 1 smiley


  • #4   5. maj 2008 Beklager men jeg ville slet ikke anbefale sådan en transducer...

    Hvordan er dit ekko billede på det..?? Er der ikke en masse forstyrelser..???


  • #5   5. maj 2008 Jeg har dobbeltskrog med masser af skum imellem. Ingen problemer med billedet. Har et pænt billede uden forstyrrelser!

  • #6   5. maj 2008 Ok, så kan du ikke sætte den i skroget uden en masse arbejde, prøv at rykke den op som jeg har beskrevet, men du vil få lidt sprøjt når den sidder så dybt i den ene side..

  • #7   6. maj 2008 Tak for input. Der går lige lidt før jeg kan fixe det, da jeg skal have båden ned til kalechemageren.


Kommentér på:
Sidder min transducer for lavt?

Annonce