{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Ørnvik 750
  • #1   17. nov 2016 Da jeg skulle skift båd for 2 år siden kiggede jeg på en til salg dengang i Ishøj havn , den er en lækkert båd og jeg var tætte på at købe den hvis vi kunne blev enig om pris med sælger. Det blev ikke til noget til sidste men jeg kan sige dig at den er en fine båd med god indreretning synes jeg . Modellen er ørnviks flagship så den Er som regel proppet med udstyr.
    Du skal dog være opmærksom på at den er en displacement båd og kan ikke kom op og plane dvs marchfart 12-15 knob .


  • #2   17. nov 2016 Rettelse: topfart er ca 7-9 knob

  • #3   17. nov 2016 Peter, det passer ikke at det er 7-9 knob medmindre det er en meget syge af slagsen du har oplevet.

    https://youtu.be/OKCgqYQg3Us


  • #4   18. nov 2016 Kenneth: som tommelfinger regel er længde i meter lig med top fart i knob.

  • #5   19. nov 2016 Det er rigtigt Peter, dog kun til en 100% displacement båd , Ørnvik 750 er et semidisplacement båd.
    Du skal bare kigge på videoen det er en bevis at den sejler mere end 7 knob , eller Google dig frem og du vil finde masser Real life tests af båden hvor den sejler de dobbelt af den fart du påstår.


  • #6   20. nov 2016 Okay hvis du siger det så tror jeg på dig, har aldrig hørt om det.

  • Michael RS
    Michael RS Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 162
    #7   1. dec 2016 Hvis man vil købe den er det jo ikke en planende båd man vil have den køber man hvis der lyst og behov,det jeg vil tænke over er maskines tilstand det er det der koster at vedligeholde da det er en indebordsmotor som er dyrere at passe end en outbord motor og så hvor mange timer den har gået og service intervaller og er de overholdt ellers kan den blive et meget dyrt bekendskab.K&B

Kommentér på:
Ørnvik 750

Annonce