{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.180 visninger | Oprettet:

Omdrejninger? {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg har et problem med min motor, når den er i frigear tager den de omdrejninger den skal ca 3000, men i gear kun ca 1600 omdrejninger, det er en volvo penta diesel 17 hk med vendbar skrue ? kan det være skruen der ikke vender helt så den står forkert, har haft mekanikker nede idag for at tjekke motoren, alt er som det skal være siger han !! hjælp.


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Omdrejninger?
  • #1   27. jun 2008 Hvis motor tidligere har kunnet komme helt op på 3000 rpm. med den samme skrue, og propel slået til frem, ja så er der jo et eller andet problem. Hvis skuen ikke slår helt ud til frem, ja så skal omdrejninger jo blive større, i forhold til helt ude i frem position.
    Men hvis motor ikke får nok brændstof ved skrue i frem position, ja så falder omdr. jo bare. Så mit bud vil være, at skifte brændstoffilter, samt udlufte brændstofsystemet.


  • John M
    John M Tilmeldt:
    aug 2006

    Følger: 1 Svar: 18
    #2   27. jun 2008 hvis skruen er begroet vil det også virke som om den mangler brændstof og man tror filtrene er fuldstændig lukkede. Den tager bare ikke omdrejningerne.

  • #3   27. jun 2008 Prøver at skifte filtre en af dagene, jeg tror ikke det er begroning da båden ikke har været i ret længe, foreløbig tak.

Kommentér på:
Omdrejninger?

Annonce