{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.309 visninger | Oprettet:

Daniel m
Daniel m
Tilmeldt:
22. jul 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Mariner 3ohk køre varm {{forumTopicSubject}}

Hey håber der er nogen der kan hjælpe mig herinde på dette dejlige forum, Jeg har lige anskaffet mig en båd med en mariner 30hk 2takt motor fra ca år1985, impellerhus/skål og impelle er skiftet for 4 uger siden, men da jeg var ude i lørdags på vandet, satte den selv, lagde mærke til at kontrolstrålen var meget dårlig, men 30min senere da den var kølet af kunne den starte igen, men lavede kun kontrolstråle når min to venner satte sig bag i ved motoren, der har også kommet noget hvid røg eller damp fra udstødningen sidst jeg var ude hvad kan der være i vej?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Mariner 3ohk køre varm
  • #2   29. jul 2008 mmmm nu spørg jeg rigtig dumt men det er ikke kortbenet motor på en langbenet båd eller stikker motor ikk langt nok ned i vandet så motor ikke få nok vand sidder der kommer vand når dine venner sidder i bagenden ???

  • Daniel m
    Daniel m Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #3   29. jul 2008 Nej det er en langbenet motor, tror måske at impellerhuset er utæt siden den kun kan tage vand op når der sidder nogen bag i.

  • #4   29. jul 2008 okay mmm når de er så gamle så plejer de at være iret op især i nede ved impellerhuset

  • Daniel m
    Daniel m Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #5   30. jul 2008 min fejl har købt en anden mariner 30hk og den er 10cm længere end den anden, hvor er forskellen på en kort og langbenet motor??

Kommentér på:
Mariner 3ohk køre varm

Annonce