{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.951 visninger | Oprettet:

Service pris {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har fået dette tilbud på service af en suzuki 40hk 2 takts fra 99 som er købt brugt.
Er dette prisen eller? Første gang jeg skal til dette.
Et alm. service eftersyn, med olie skift på gear, tændrør, rens af
karburator uden afmont. benzinfilter og div. materialer- arb. løn 1755,00
kr - res.dele ca. 600,00 kr + moms.
skal impellerpumpen efterses evt. udskiftes kommer der ca. 1700,00 kr + moms
oveni- der tages forbehold for om vi kan afmonterer gearet, på grund af
motorens alder
Håber på input, det er på Sjælland


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Service pris
  • #2   6. feb 2017 Glad for man har fingrene skruet på til at lave sådanne ting selv, med sådan nogle priser....

    Mekanikles, omc, i næstved, han laver også sådan noget. Mon ikke han er frisk på at give et tilbud også?


  • #3   6. feb 2017 Vil også sige at det lyder lidt i den dyre ende..... smiley
    Med hensyn til rens af kabu ! ! ! man kan sgu da ikke rense den godt uden at tage den af ( bare min mening ), sådan en fætter skal skilles og renses ( gerne i ultralyd ) og blæses igennem så alle dysser er fine og rene, et pille arbejde.. men ret hyggeligt at sidde og nusse med.. smiley
    Impeller vil jeg skifte ! ! ! den har et hårdt liv og et ret vigtigt liv også, så den skal plejes som den første fødte.... smiley
    Sidst men ikke mindst..... GØR DET SELV smiley smiley ... hvis du ikke kan ..så køb en service bog med udførlig anvisninger og foto ( det er ikke så svært, bare man tager sig god tid og ikke bare bruger en hammer, og en større hammer samt en rørtang og en skruetrækker smiley ) brug den tid det nu tager og lær din motor at kende, hvis du ikke mener at kunde magte det ... ja så prøv at samle en gruppe i dit nabolag og så en gut/gutinde der ved hvad han/hun snakker om, og lav en mekkerweekend... dette er gjort med motorcykler, biler, cykler, knallerter ( garanteret også med støvsuger ) ... man bliver overrasket over hvor mange der vil prøve selv, plus det er godt at kende til lidt mekanik, når den strejker lige når den er sat i vandet og er helt oppe at kører over at skulle ud og hygge... det er sgu antiklimaks at tage den op igen hvis den ikke vil smiley ... syntes det ses jævnligt ved div ramper smiley


  • #4   6. feb 2017 Den kører helt ok, ville bare gerne være sikker på den er tiptop når nu den er brugt. Tror jeg skal finde en på Sjælland der vil lære fra sig.

  • #5   6. feb 2017 tager 1000 for et service med tændrør impeller og olie plus afprøvning hvis motor ikke sider på båden.. du må gerne kikke med ... skal vide det mindst 14dage i forvejen så jeg kan bestille stumper

  • #6   6. feb 2017 Hos mig: shipcare.dk

    Suzuki 40 2-takt
    Gear olie + 2 nye tændrør
    Nyt indtern benzin filter
    Vandpumpe ( Impeller skift )
    Smørring af alle bevægelige dele.

    2000kr Incl moms

    Tillæg:
    Ultralyds rensning af karburator.
    Selve rensning: 400kr incl moms
    Montage/afmontage 250 incl moms

    Du velkommen til at kontakte mig. God dag



  • #7   6. feb 2017 Har du et billed af motoren?
    Om det er en du lige har købt?


  • #8   7. feb 2017 Købt august sidste år. Billede er vedhæftet

    profilbillede
  • #9   7. feb 2017 Okay den model.

    har du suzuki info ur monteret fra motoren ?


  • #10   7. feb 2017 Nej der er kun en olie måler

  • #11   7. feb 2017 Okay.
    Mener det er gul ledning for enden af ledningsnettet hvis jeg husker rigtig.


Kommentér på:
Service pris

Annonce