{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
976 visninger | Oprettet:

død 5,0 mercruiser v8 benzin {{forumTopicSubject}}

Hej der ude.
Jeg står med en fin motor båd, som har en 5,0 mercruiser v8 benziner med indsprøjtning.
båden har stået stille i 4 år, og motoren er tærret igennem i 2 cylinder..

Der er ingen tvivl om, at motoren skal ud, og ny i.
Men vi overvejede så, om det var en mulighed at lægge en diesel motor i, istedet.

er der nogle der har erfaring med dette??


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  død 5,0 mercruiser v8 benzin
  • Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 242
    #1   19. feb 2017 Google power marine han gør vist i det med at skifte fra benzin til diesel han sælger diemax motorer

  • #2   19. feb 2017 Det kan hurtigt blive en dyr løsning at ligge en diesel motor i.

    Du kan jo købe en longblock og så selv flytte de ting over som du har fra den gamle.
    Hvis du ender med at købe longblock så skriv endelig så skal jeg nok lave en god pris til dig hvis du har et motornummer du kan oplyse mig.

    Mvh Christian


  • René N
    René N Tilmeldt:
    dec 2007

    Følgere: 1 Både: 2 Svar: 96
    #3   19. feb 2017 hvis du skifter til diesel skal du også skifte drev


  • #4   20. feb 2017 Det kommer an på hvilke motor han ligger i mercruiser laver også diesel til alpha one drev

  • #5   20. feb 2017 Der er gode messepriser hos nytdrev.dk på specielt long block motorer - originale Made in USA, med 10 års garanti, coatede, rustfrie kantindlæg i toppakninger, rustfrie ventiler osv.
    Originale Long Block fra Mercruiser er kun med 6 mdr. garanti.


  • #6   20. feb 2017 jeg har godt set på nyt drev.dk og det ser meget tiltalende ud, så er den kørende igen for ca. 40.000.

  • #7   20. feb 2017 kan også se at der er en i kruså der sælger en del komplet motorer.
    nogle der har effaring med ham??


  • Michael A
    Michael A Tilmeldt:
    jul 2014

    Følgere: 22 Emner: 11 Svar: 242
    #8   20. feb 2017 Har læst man skal holde sig fra ham men har ingen erfaring med ham men der har været nogle tråde med ham her i forummet han hedder vist christian krappitz

Kommentér på:
død 5,0 mercruiser v8 benzin

Annonce