{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.585 visninger | Oprettet:

Motor problem med vandscooter {{forumTopicSubject}}

Hejsa, håber nogle af jer kloge hoveder herinde kan hjælpe mig smiley Har det problem at vandscooteren ikke vil starte.
Har været ude og sejle i 1½ time, hvor det bare gik derudaf, uden problemer. Så tog jeg scooteren af vandet og åbnede for proppen bagpå så den lille smule vand der måtte være kommet ind, kunne rende ud igen. Der kom godt nok en del vand ud, men det undrede jeg mig ikke videre over, før dagen efter, hvor jeg ville skylle motoren igennem med rent vand, da fandt jeg ud af at, scooteren havde skudt den lille stykke vandslange af, som skal holde tæt, mens man sejler, som skal tages af når man vil skylle kølesystemet igennem med rent vand. Jeg tænker måske er toppakningen gået fordi den er blevet for varm, eller også har den suget vand igennem luftfilter mens jeg har sejlet. Nogen der har prøvet det ? mvh tonny
maskinen er en kawasaki zxi1100 '02


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Motor problem med vandscooter
  • #1   27. sep 2008 Hej Tonny har du ikke nogle billeder af din fede jet?

  • #2   27. sep 2008 Tak for hjælpen Nicolaj, har godt nok sat maskinen ud til en mekaniker der har forstand på det, men det er rart lige at høre andre til, hvor slemt de tror det er smiley er jo ikke helt stolt af at jeg har ødelagt min lille baby :-)) vil hellere den fungere så jeg kan holde ud og sejle, for det er super fedt at blæse hen over vandet :-))

  • #3   27. sep 2008 Hej Morten, joe har et billed af den, men er ny herinde, så jeg kan ikke finde ud af at hvor jeg sætter billedet ind henne... lidt pinligt :-))

  • #4   28. sep 2008 Det lyder rigtigt godt nicolaj :-)) er ikke lige en ørn til det med motor, så er rart at kende nogen der ved noget om det

  • #5   15. dec 2008 Haløjsa, så spinder vandscooteren som en mis igen, det var strålespidser i karburatoren og ny menbran-tingest der skulle til, den druknede i benzin :-)) Mvh Tonny

Kommentér på:
Motor problem med vandscooter

Annonce