{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  blande hærder i polyester
  • #2   12. maj 2017 Tak for svaret.

    Til spanter, hvor meget skal man mon blande der? Jeg tænker at beklæde en 10*4 regle.. Men hvor meget skal man beklæde dem?


  • #3   12. maj 2017 Jeg bruger en 3 mL sprøjte fra apoteket til hærderen.
    Nemt at måle helt præcist op og ingen risko for at spilde, da det suges fra bøtten.


  • #4   12. maj 2017 Den var smart, for nemhedens skyld.. 😁 hvor meget rækker 3ml hærder til?

  • #7   12. maj 2017 Super👍 og man siger 1l. Polyester pr. M2, korrekt?

  • #9   12. maj 2017 Jeg har 450g måtter. Så 1l er passende?

  • #11   13. maj 2017 Tak, Preben! Det skal man da lige få til at passe inde i hovedet... 😂

    Men hvis jeg holder mig til liter, passer det vel?
    1 l. Polyester, 20ml hærder.


  • #13   13. maj 2017 Når vi laver spanter, har det nogen betydning om de løber på tværs af båden eller langs med? Hvis de går på tværs skal der selvfølgelig være hul nederst men ved at lave dem så de løber langs med båden undgår man at have vand, og afstivningen er vel fin når vi skruer dørk pladen fast i spanterne?

  • Michael P
    Michael P Tilmeldt:
    nov 2019

    Følger: 1 Svar: 1
    #14   2. nov 2019 Jeg arbejder et sted, hvor vi laver bordplader/Håndvaske mm. Vi plejer at sige 4 dråber polyester og 2-3 ml hærder i en opblanding. Dette er ligemeget om det er til 30 ml eller 500 ml. Effekten giver det samme for os. Den eneste forskel er et par minutters hurtigere størken, så det betyder ikke det store for os. Skal ikke gøre mig klog på, om der er forskel på alle slags hærder/polyester, men dette er sådan vi plejer at gøre. Dette skal lige siges, at dette er blandet med spartel. Ved ikke om det har nogen indflydelse. God dag til alle som læser dette

Kommentér på:
blande hærder i polyester

Annonce