{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Autopilot, Scanpilot {{forumTopicSubject}}

Kære alle

Jeg har en Fjord 27 hvori der sidder en SCANPILOT ah 105. Jeg har søgt på nettet og spurgt rundt i havnen. Men det er simpelthen ikke til at opstøve nogen som kender noget til den her gamle sag. Hvis der er nogen der ligger inde med en manual eller viden om hvordan den virker ville jeg bliver lykkelig.

Jeg og konen planlægger en sommerferie rundt om, i de danske farvande til sommer så det ville være en kæmpe stor hjælp med en autopilot.

Med venlig hilsen

Martin

Kommentarer på:  Autopilot, Scanpilot
  • #1   19. maj Hej og velkommen til. Har selv søgt en del på det, da der sad resterne af et sådant anlæg i vores. men der er ikke meget info at finde på det.
    En fjord 27. Den skal da oprettes herinde Min nabo har sådan en, han skal til at ha renoveret.

• #2   23. maj Hej og mange tak for velkomsten.
    Jeg må prøve at hænge et billede op af den i havnen måske er der nogen af de ældre skippere der ved noget.

Hvad skal han have lavet og hvad er det for en motor?

Vh. Martin

• #3   6. jun En 6 cylindret ford , alt skal laves indvendig,lige nu er det bare et tomt skrog.

• jørgen g
    jørgen g Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Både: 1 Svar: 2
    #4   15. aug Hej
    Jeg har også en Scanpilot med tilhørende manual. Jeg kan evt kopiere den og sende den til dig?
    Mvh Jørgen

• #5   15. aug Hej Jørgen

Det lyder virkelig godt og det ville være helt fantastisk hvis du vil gøre det for mig ? Har du den elektronisk eller på papir?

Vh. Martin

• jørgen g
    jørgen g Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Både: 1 Svar: 2
    #6   15. aug Hej. Jeg har den på papir. Den er fra 1985.
    Jeg prøver evt at scanne den og kan så sende den til dig elektronisk. Jeg kæmper også lidt med installationen.
    Mvh jørgen

• #7   15. aug Hej igen

Hvis det er muligt at scanne den ville jeg blive virkelig glad. Min mail er martin_velgaard@outlook.dk
    Hvad har du af problemer med installation?

Vh. Martin

Kommentér på:
Autopilot, Scanpilot