{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.036 visninger | Oprettet:

Autopilot, Scanpilot {{forumTopicSubject}}

Kære alle

Jeg har en Fjord 27 hvori der sidder en SCANPILOT ah 105. Jeg har søgt på nettet og spurgt rundt i havnen. Men det er simpelthen ikke til at opstøve nogen som kender noget til den her gamle sag. Hvis der er nogen der ligger inde med en manual eller viden om hvordan den virker ville jeg bliver lykkelig.

Jeg og konen planlægger en sommerferie rundt om, i de danske farvande til sommer så det ville være en kæmpe stor hjælp med en autopilot.

Med venlig hilsen

Martin


Kommentarer på:  Autopilot, Scanpilot
  • #1   19. maj 2017 Hej og velkommen til. Har selv søgt en del på det, da der sad resterne af et sådant anlæg i vores. men der er ikke meget info at finde på det.
    En fjord 27. Den skal da oprettes herinde smiley Min nabo har sådan en, han skal til at ha renoveret.


  • #2   23. maj 2017 Hej og mange tak for velkomsten.
    Jeg må prøve at hænge et billede op af den i havnen måske er der nogen af de ældre skippere der ved noget.

    Hvad skal han have lavet og hvad er det for en motor?

    Vh. Martin


  • #3   6. jun 2017 En 6 cylindret ford , alt skal laves indvendig,lige nu er det bare et tomt skrog.

  • #4   15. aug 2017 Hej
    Jeg har også en Scanpilot med tilhørende manual. Jeg kan evt kopiere den og sende den til dig?
    Mvh Jørgen


  • #5   15. aug 2017 Hej Jørgen

    Det lyder virkelig godt og det ville være helt fantastisk hvis du vil gøre det for mig smiley ? Har du den elektronisk eller på papir?

    Vh. Martin


  • #6   15. aug 2017 Hej. Jeg har den på papir. Den er fra 1985.
    Jeg prøver evt at scanne den og kan så sende den til dig elektronisk. Jeg kæmper også lidt med installationen.
    Mvh jørgen


  • #7   15. aug 2017 Hej igen

    Hvis det er muligt at scanne den ville jeg blive virkelig glad. Min mail er martin_velgaard@outlook.dk
    Hvad har du af problemer med installation?

    Vh. Martin


  • Chris F
    Chris F Tilmeldt:
    apr 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   7. apr 2018 Can I please have a copy as well?
    Ctfreiwald@gmail.com
    Kind regards,
    Chris Freiwald


  • #9   9. apr 2018 Hi

    Absolutely

    Kind regards
    Jørgen


  • Severin G
    Severin G Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 11 Svar: 1
    #10   15. apr 2019 Hej Jørgen. Håber du ser min anmodning. Tråden er jo ikke ny. Jeg vil meget gerne have en kopi også. Lykkeager@gmail.com.
    De bedste hilsner
    Søren


  • Pedro S
    Pedro S Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Svar: 2
    #11   25. jul 2020 Hi Jørgen, kinda late to the party but could you send me a copy of the Scanpilot manual as well?

    Best regards,
    Pedro Freire


  • Pedro S
    Pedro S Tilmeldt:
    jul 2020

    Følger: 1 Svar: 2
    #12   25. jul 2020 Forgot, my email is:
    psaraivafreire@gmail.com


  • #13   25. jul 2020 Hi

    Absolutely. It is in your inbox.

    Kind regards
    Jørgen


  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    aug 2020

    Følger: 1 Svar: 1
    #14   21. aug 2020 Hej Jørgen. Jeg står i et problem med min scanpilot ah 308. Den drejer kun til styrbord når jeg sætter den på Auto. Har hørt fra en bådmekaniker at den evt skulle kalibreres.
    Kunne du evt også sende den manual til mig?
    henrikhollen@hotmail.com

    Mvh Henrik


  • Tobias H
    Tobias H Tilmeldt:
    sep 2020

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
    #15   12. sep 2020 Hej Jørgen er det muligt jeg kan Løkke dig til at sende mig en kopi os jeg har en model AH207 som skal kalibers Mvh tobias mail; toby90hansen@hotmail.dk

  • #16   10. sep 2021 Hej Jørgen,

    I would appreciate if you can share the copy of Scanpilot AH308 manual with me. My email is Martin.cernic@gmail.com

    Thank you,
    Martin


  • Lembit A
    Lembit A Tilmeldt:
    jun 2022

    Følger: 1 Svar: 1
    #17   28. jun 2022 Hi I would be very grateful if you can share scanpilot Ah 105 manual .
    email: lembit.aaslav-kaasik@bm.ee

    All the best
    Lembit


Kommentér på:
Autopilot, Scanpilot

Annonce