{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Garmin 721xs løs forbindelse {{forumTopicSubject}}

Hejsa....
Jeg har en dårlig forbindelse i min kortplotter, som resulterer i at den går ud.... Var nød til at skille den ad (forsigtigt) da jeg skulle ud og sejle og gerne ville have den til at fungere. Jeg opdager i forbindelse med dette, at der sidder et lille fladt stik der var hoppet ud.... da jeg fik den sat i det rigtige sted igen, så kunne jeg tænde den, hvilket jeg ikke har kunne gøre i år, men den kunne ikke læse kortet. Når den er tændt kommer der meget ofte mange bib bib lyde, der indikerer en dårlig forbindelse og så går den ud igen.... kan ikke starte den op nu....
Fra jeg har købt den, har der altid været en bib bib lyd i perioder, men det har ikke slukket og jeg har derfor ikke tænkt mere over det.... men nu vil den slet ikke noget.... Hvad kan jeg gøre, er der nogen der kender problemet og måske har en løsning til det?
Mvh. - Allan


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Garmin 721xs løs forbindelse
  • #1   23. maj 2017 Kontakt Garmin support , de kan uden tvivl hjælpe dig , du kan ringe til dem eller kontakte dem via fb

  • #2   23. maj 2017 Hej Kristian

    Tak for dit svar....

    Sendte en besked til dem i aftes og de har lige svaret.....
    De vil gerne bytte den til en ny, mod at jeg sender den "gamle" ind og betaler en ombytningspris....
    Synes bare at en plotter på 3 år og som har haft en lille defekt fra starten, skulle byttes uden beregning.
    Men fejlen ligger jo på mine egne skuldre, jeg skulle jo havde tænkt over, at den omtalte bib lyd, kunne være en fejl i plotteren.... men det gjorde jeg ikke og derfor sendte jeg den ikke ind.
    Men ellers fin service fra Garmin...., har nu heller aldrig hørt andet, så jeg betaler det som det nu koster og får en ny plotter....
    Mangler bare at de får oprettet en sag på det, så jeg kan få et servicesagsnummer..... men det tager tilsyneladende lidt længere tid at gøre det.

    Tak for dit svar.

    Mvh. - Allan


Kommentér på:
Garmin 721xs løs forbindelse

Annonce