{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Andi S
Andi S
Tilmeldt:
2. jul 2017
Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3

Påhængsmotor vil ikke gå med skjold på {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har en 40hk johnson 2 takt motor (2 cyl), som jeg kun kan få til at gå når motorskjoldet (det skjold man sætter over motoren) er på. Motoren kan sagtens trække og går okay når skjoldet bliver taget af. men lige så snart skjoldet bliver sat på igen, så dør motoren med det samme. Dog skal det siges at den ikke går helt jævnt, det er som om den sætter lidt ud når den ikke skal arbejde så hårdt. Hvad kan problemet være?


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Påhængsmotor vil ikke gå med skjold på
  • #1   2. jul 2017 Måske indsugningen den er gal med.
    Den hiver efter luften smiley
    Måske en karburator indstilling og rensning vil være godt.


  • Andi S
    Andi S Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #2   2. jul 2017 Har prøvet at rense karburatorne, men synes ikke rigtig det hjælper. Synes heller ikke rigtig jeg kan finde nogen luft skrue der kan indstilles på.

  • rasmus T
    rasmus T Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 63
    #3   2. jul 2017 det er nok udstødnings gas der er problemet, når du siger den køre fint uden hjelmen på

  • Andi S
    Andi S Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #4   2. jul 2017 Hvad tænker du der kan være problemet med udstødningsgassen? Og hvordan fixer jeg det? smiley

  • #5   2. jul 2017 Det er oftest en tæring eller en utæt pakning der gør at der kommer udstødningsgas ind i motorrummet og så er der jo ikke tilstrækkeligt med ilt til motorens drift. Det kunne være pakning mellem motor og bender er gået, så det kan godt blive en større omgang.

  • #6   3. jul 2017 Har engang stået med samme problem - der var fejlen at støjdæmpnings materialet på indersiden af skjoldet sad løst og blevet suget ind på karburatoren.

  • Andi S
    Andi S Tilmeldt:
    jul 2017

    Følger: 13 Emner: 1 Svar: 3
    #7   3. jul 2017 Sbn
    Det kan jeg godt se var en mulighed, det må jeg lige have undersøgt.

    Anders j
    Der er ingen støjdæmpning i skjoldet, så tænker ikke det er problemet


Kommentér på:
Påhængsmotor vil ikke gå med skjold på

Annonce