{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
983 visninger | Oprettet:

Motor 50 hp 4 takt mariner {{forumTopicSubject}}

Hej har en mariner motor 4 takt den starter super godt. Men hakker i tomgang og når den skal starte med at plane ligesom d køre på 3 cylindre. Det tager en krig at få den op og plane. Den tager ca 5000 omdrejninger. Er det dyser tændrør eller andet. Den lyder som et fly når den gør det og hopper og danser i motor. Håber i kan hjælpe


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Motor 50 hp 4 takt mariner
  • #2   30. jul 2017 Skulle den så ikke gå dårligt altid? Den hakker i tomgang og når den for gas.

  • #4   3. aug 2017 Jeg havde samme problem på en Honda 4 takt 50 HK og der vare det dårlig benzin og en karburatorens der skulle til. Men der er svært at sige hvad det kan være. Den er med kaburator?

  • #5   3. aug 2017 Har haft lidt samme problem med min også her efter vinter....min skal åbenbart have nye tændrør efter vinterhi...den går ned på 3 cylinder men kommer sommetider med på alle 4 men ikke altid....jeg tror at det er fordt jeg fylder noget i benzin'en om vinteren og det er tændrør ikke Så meget for så di brænder af....prøv at skifte dem så er problemet nok over....måske også noget nyt benzin. 👍

Kommentér på:
Motor 50 hp 4 takt mariner

Annonce