{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.060 visninger | Oprettet:

Service af ny Yamaha påhængsmotor, hvad kræves? {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har netop købt en ny Yamaha 50 HK påhængsmotor, som (ifølge forhandleren) skal serviceres efter 3 måneder - og derefter en gang om året.

Kan jeg se et sted hvad dette service omfatter, så jeg kan vurdere om det er noget jeg kunne udføre selv?


/Morten


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Service af ny Yamaha påhængsmotor, hvad kræves?
  • #1   9. aug 2017 Du skal nok ikke regne med at garantien dækker, hvis noget skulle gå i stykker i garantiperionden, hvis ikke servicen er udført iht. foreskrifterne på aut. værksted...!

  • #2   9. aug 2017 Hvis du har købt den fra ny af.... så vil jeg hvis jeg var dig få lavet service hos forhandler, netop som thomas skriver.... der sker sikkert ikke noget med den... men vil godt nok være sur røv HVIS der skete noget .

  • #3   9. aug 2017 Hvad årg er den fra ?
    Har den altid fået service ved aut værksted?

    De ældre gør jeg det nu godt nok selv på.
    Og de er da ikke sprunget i luften af det smiley
    Bare man smøre dem og skifter gear-olie, samt nye tændrør køre de i mange år.
    Det tror jeg der er mange som gør derhjemme i baggården smiley



  • #4   9. aug 2017 Er den NY, vil jeg lade dem om det, så Garantiordningen køre af sig selv.

  • #5   10. aug 2017 Hvis det er en helt ny motor, så fulgte der vel en masse papirer med, bl.a. et servicehæfte der beskriver dette???
    Men som andre skriver, så få lavet service ved en autoriseret (der hvor du har købt den) - i hvert fald til garantien er udløbet.


  • #6   14. aug 2017 God pointe med garantien - det er argument nok for at jeg får det gjort på værksted de første 3 år (garantiperioden)

Kommentér på:
Service af ny Yamaha påhængsmotor, hvad kræves?

Annonce