{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.804 visninger | Oprettet:

Batteri beslag til bådtrailere {{forumTopicSubject}}

Hvad findes der af beslag til montering af batteri/kasse på traileren til elspillet? smiley vil gerne se hvad der findes af forskellige færdige beslag løsninger. Ved Scandic trailers laver et men vil helst gerne have et man montere på sidevangen af traileren


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Batteri beslag til bådtrailere
  • #1   8. okt 2017 Biltema har en kasse til at monterer

  • #2   9. okt 2017 Jeg har den fra biltema ( stor alukasse ) der er plads til lader, batteri, handsker , ledning til 220v til laderen og fjernbetjening til spil..... og så hvis man har brug for det lidt mere smiley .
    Den er sat på vangen med Ubolte så det bliver hvor man sætter den ! ! ! og så er der i kassen sat et stykke flad jern ved hver ubolt ( 4 mm tykt ) som gør at møtrikker ikke bliver trukket igennem selve kassen og der kan spændes ret hårdt smiley ( det eneste der er lidt øv, de 8 møtrikker stikker op i kassen indvendigt, så der kom lige lidt extra vægt i pga en træ plade der dækker bunden.... men den bliver brugt til at sætte lader fast smiley )
    Jeg har sat en vedligeholdelses lader permanent i kassen og sat et landstik uden på kasssen.... så er det bare at sætte stikket i kontakten og så har man et veloplagt batteri HVER gang man vil afsted ( plus at imens så er kassen låst da ledning ikke ligger ind i kassen igennem låget smiley )
    Det er en TUNG løsning med både batteri, kasse, lader, spil og monterings pladen til spillet, så jeg måtte flytte min aksel på trailer for at få et godt kugletryk.... håber dette kan give dig lidt du kan bruge.


    profilbillede
  • #3   9. okt 2017 Er det den helt store alukasse? Jeg har desværre ikke plads foran tårnet kun bagved.


  • #4   9. okt 2017 Var mest på jagt efter et færdigt beslag til at sætte en af plastik kasserne på med


  • #5   9. okt 2017 Kim det der landstrømsstik hvilken type har du brugt? Har ikke helt fattet det landstrømsstik. På de almindelige forlænger ledninger man har er det jo hunstik i enden. Kan man så få et landstik med hanstik til fastmontering eller hvordan fungere det? Har du evt et billede?

  • #6   10. okt 2017 http://www.biltema.dk/da/Byggeri/El/CEE-installation/CEE-stikprop-1-faset-2000018083/
    Sådan et væg beslag sat udvendigt på kassen, og så en ledning til en udendørs stikkontakt.


  • #7   10. okt 2017 http://www.biltema.dk/da/Bat/El/Batteriboks/Batteriboks-2000032985/
    Disse findes i forskellige størrelser.
    http://www.kongeaa.dk/pi/U_b%C3%B8jle_4785_282.aspx
    og sådan 2 beslag rundt om vangen ( kan findes i mange varianter )
    husk bare at lægge et stykke fladjern i bunden af kassen, dette skal være så langt at BEGGE ben går igennem, og sæt kassen på et stykke træ/metal plade ( evt trailer plade/støbe finer ), dette vil forhindre at kassen går så nemt istykker, en møtrik på en skive inde i kassen vil på ingen tid gå igennem pga rystelser, og pladen gør at kassen står på hele bunden og ikke kun hviler på vangen.... håber det giver lidt mening smiley


Kommentér på:
Batteri beslag til bådtrailere

Annonce