{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.494 visninger | Oprettet:

HJÆLP..Til Start/Sluk Mariner 60 hk {{forumTopicSubject}}

hej hej..

Håber i kan hjælpe mig...

Har lige købt denne rigtig fine Mariner 60 hk fra, den er lige sat 100% i stand hos kolling marine.

Men men, hvor skal ledninger sidder, så jeg kan starte den og slukke den igen?? Der nemlig ikk det stik til at sætte kabelet i fra Gas/gear.... Så jeg skal selv ha laver 2 knapper i båden, en hvor man tænder den og en hvor man slukker den igen??

Se billeder af det hele her...

http://www.baadgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=7992

Håber nogen kan hjælpe mig...


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  HJÆLP..Til Start/Sluk Mariner 60 hk
  • Lasse V
    Lasse V Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55
    #1   14. jun 2009 Det er NOGET svært at gennemskue det på de billeder du har der...
    Startrelæet som du har på bil-6 ´skal have en direkte forbindelse fra batteriet på en af de tykke klemmer og den anden tykke klemme skal forbindes til starteren. Det skal være tykke kabler som kan bære startstrømmen. De små poler på relæet er startsignalet. den ene skal til stel og den anden akal igennem din startknap til batteri plus. Så kan starteren ihvertfal køre rundt.
    Så vidt jeg kan se er der en rød ledning der er klippet. det er højst sansynligt en forsyning. og kan derfor godt være din tænding men det tør jeg ikke garantere...


  • Lasse V
    Lasse V Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 55
    #2   14. jun 2009 Kender du ikke en der er rigtig ferm til at reparere scootere. Hele dit elsystemet ser ud til at være opbygget nøjagtig som på en scooter. Tændingsboksen trækker bare en ekstra tændspole.

Kommentér på:
HJÆLP..Til Start/Sluk Mariner 60 hk

Annonce