{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Fletcher GTO Med Evinrude 200HK motor

1.576 visninger | Oprettet:

Mit første lille legetøj til vandet, efter jeg fik mit certifikat.

Et længerevarende renoverings projekt er startet:
Motoren og selve båden trængte til en kærlig hånd!
Båden har fået diverse glasfiber arbejde lavet i bunden, da den var revnet 2 steder. Så er der bygget et nyt 1-DIN anlæg i og 4 højtalere.
Ledningsnettet lignede noget der var løgn og anede ikke, hvad halvdelen var til, så måtte gå alt igennem og skifte det nødvendige og fjerne det unødvendige, så jeg selv havde styr på, hvor og hvad alt var til :). Har sat diverse sikringer ind i el systemet for sikkerhedens skyld. Fået målere og ure til at virke igen, nu da de alligevel sad der og monteret ekstra ure. Sæderne er hævet så man kan se over ruden.
Afdækningen til motoren er malet sort og klistermærkerne fjernet (Der er kommet andre på).
Gearkassen osv. er komplet grundet og malet i marine sort maling der tåler salt vandet.
Ildslukker monteret.
4 Redningsveste.
Værktøjs kasse gemt i båden til nødstilfælle.
Luge lavet i bunden, for at forstærke indefra med glasfiber samt opbevaring.
Bakspejl monteret.

Motoren kørte rent ud sagt ad-H til, så den har også fået den helt store tur hen af vejen.

Følgende er kontrolleret og skiftet>>>
Tændings tidspunkt justeret.
Afgang lavet til lænsepumpen inc. kontakt.
Kompressions testet.
Ledningsnet repareret og gået totalt efter.
6x karburatorer adskilt og renset
Nyt original brændstof filter monteret ved motoren.
Stator skiftet samt regulator.
Magnetter efterlimet på svinghjullet.
Filter monteret ved tanken, der adskiller vand, fra brændstoffet.
Alle køleslanger adskilt og renset igennem/ De dårlige er skiftet.
2x Thermostater skiftet
Toppakninger skiftet.
Begge Gear skiftet + Pinon Gear. Med 6 Tænder på skifteren istedet for kun 3. For bedre greb, når den er i gear.
Aksel gået efter og rettet ved cylinder service.
Nyt Gearolie
Nyt komplet Seal Kit fra Evinrude til gearkassen.
Komplet impeller kit med hus skiftet.
Tændrør skiftet og justeret til 1mm.
Batteri skiftet
Smart taps til stabilisering og hurtigere planing monteret (Justerbare)
23" alu skrue (pt)
2x Udstødnings pakninger skiftet ved gearkassen.
12v benzin pumpe monteret til hurtig op-pumpning af tryk (Extern)
Jack plate gået efter og smurt op.
Styretøj smurt op.

Specs:
Båd> Fletcher GTO 15Fod fra 1984
Motor> Evinrude V6 xp200 fra 1987

Traileren har fået nye lejer, Nye fælge/ Slange løse Dæk. Komplet nye lygter og stik samt ledninger. Nysynet med ny nr plade. Fået to nye plastic skærme på samt vægt tavler og hvide reflekser. Nyt el-spil monteret med forlænget arm hvis el-spillet svigter.
Batteri kasse med AGM batteri til spillet.

Personligt synes jeg, at motoren er for stor/tung til båden. Men hvorfor ikke holde liv i en legende, nu man har den ved hånden :)
Jeg er udlært mekaniker men har 0 erfaringer med både, men det er da for fedt at skrue i :)

danni I
Mand | 38 år | Oprettet: 24. jul 2016


Kommentér på:
Fletcher GTO Med Evinrude 200HK motor
Annonce