{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Seadoo RXP-X Turbo 2009

5.357 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen båd er oprettet og stemt ind. Opret din egen båd

Lars
Mand | 52 år | Oprettet: 7. aug 2008


Seadoo RXP-X Turbo

Årgang:
2009
Type:
SEADOO RXP-X
3-Cylinder, 4-Stroke Rotax® SOHC
Ekstern Intercooler & turbo
MOTORVOLUME: 1494 cc
EFFEKT HK: 255-350+ hk
Drivkraft
Multiport Indsprøjtning
OKTAN : 99 Minimum ved max ladetryk,sejler dog fint på 95 oktan på normal ladetryk.
Størrelse

1-2 personer
LÆNGDE: 307cm.
BREDDE: 122cm.
HØJDE: 116cm.
VÆGT: 361kg
Interiør
TRIM Elektrisk variabelt Trim System (V.T.S.)
FARVER: Hyper Silver
SKROG: Semi-V Composite
BAGAGERUM: 40,3 L.
TANK: 60L.
TÆNDING: Seadoo Centre ECU
KØLING: Lukket kølesystem med væske
Ekstraudstyr
BlackMagic turbokit gt28rs
Bearbejdet topstykke med lettere ventiler,og strammere fjedre og anden knast.
Std motorblok med Rotax olietryksventil.
Riva thermostat
Seadoo Centre ecu 9200 rpm
Større dyser
Stor benzinpumpe
Ladetryksstyret benzinregulator
Fizzle intercooler
Ny drivaksel med forbedret carbontætning.
R-D intakegrate
Flere forskellige skruer alt efter ladetryk
Eboost ur,ladetryks ur,benzintryks ur,co2 ur

+ Alle de småting som jeg har glemt :-)
Bemærkninger
Ce godkendt fra Rivamotorsport.
Motor og display er fra min '04 rxp'er,komplet hovedrep.
Tophastighed +80 mph ;-)

Pris på udstyr 45-50000,- så det er ikke billigt og tune når det skal gøres rigtigt. ;-)

Solgt...


http://www.youtube.com/watch?v=7FSxK-giokM


Kommentér på:
Seadoo RXP-X Turbo
  •   22. jun 2013 Fed maskine... Vi havde faktisk problemer med overstuffing med den oprindelige impel på vores båd da den ikke flyttede vandet hurtigt nok, der var som om man ramte begrænseren i en hidsig gadebil og ikke ufarligt på en maskine som din kan jeg forestille mig.. Vores løsning var at få en skarpere impel i da vi havde hk til det og ellers eksperimentere med scoopen..

  •   25. nov 2011 .
    Det er sgu ellers en fed båd,men er dog ikke interesseret i nogen byttehandel lige pt,ja det skulle da lige være hvis der var en der stod med en stor håndfuld kontanter:-)


  •   25. nov 2011 ..
    Kunne en bytter med min quicksilver være noget?



  •   22. nov 2011 .
    Nu kan man jo ikk sån bare lige skrue op for trykket,benzinkurven og tændningskurven er nød til og følge med,ellers siger det bum smiley Men den kan snildt holde til 1.4-1.7 bar med den her motorstyrring,derefter er det en stand alone motorstyrring og så begynder det og blive rigtig dyrt og svært,blokken kan sagtens holde,der er flere der sejler med +2 bar på en standart blok,stempler,plejlstænger og topstykke.Dog skal du ha en anden indsugningsmanifold på,den da den originale er i et plastik matriale og revner som regel efter 1,3 bar.


  •   21. nov 2011 .
    De få timer jeg har nået og sejle i sommers har den gået med 1 bars ladetryk(std.ladetryk er 0,7 bar) for og lære den at kende og se om det hele fungere sammen.


  •   21. nov 2011 smiley
    Lækker maskine du har dig.. er vild med den "ekstra" tuning smiley x-høj herfra..


  •   20. nov 2011 .
    Den skal lige graves frem og et nyt kamera skal der til,så skal der nok komme flere billeder af maskinen,for vi ved jo alle hvordan en rxp-x'er ser ud smiley
    "Overstuffing" er når der er mere vand foran skruen end den kan flytte ud af pumpen,og det opleves ved at bagenden løfter sig en smule i små hop og så dykker snuden pludselig og derved bliver du sendt over styret,eller oz slår den ud til siden og du blir smidt af,lidt ligesom en rodeorytter smiley
    Og det slipper man som regel ikke uskadt fra.:-/
    Men som sagt er det kun noget der kan forekomme over hastigheder over 80 mph(128 km/t),for netop der kommer der mere vand ind i tunnelen end den kan komme af med,og det er kun noget en rxp-x'er døjer med fordi dens vandtunnel er større end en rxp'ers.


  •   20. nov 2011 ?
    Hvad er overstuffing ???


  •   20. nov 2011 Billeder
    Den er lige tynd nok med de billeder, vi vil se nogle af maskinen samlet!

    Men du får en høj! I håb om at der snarest kommer flere billeder....


  •   20. nov 2011 .
    Det er helt korrekt Rune,man skal passe på med "overstuffing" på et x skrog,jeg har dog kun sejlet med det turbokit i år,og med moderat ladetryk for lige og sejle det til og lære den at kende,så derfor har der ikk været hastigheden over 78-80 mph, og det er netop over de 80 mph det kan blive til et seriøst problem,men har snakket med en del af de store tunere i usa,og det "overstuffing" er langt mere rygter end virkelighed,men for en sikkerheds skyld montere jeg 2 overtryksventiler i tunnelen,for der er kapasitet til en del mere end 80 mph,selvom det nu går ok stærkt.


  •   20. nov 2011 Hej
    Skide fedt projekt. Ser super godt ud med de dele. Ikke for kritik, men du burde tænke over problemet med overstuffing i din pump tunnel, så måske du ville overveje en relief valve ? For med de hastigheder du når med de hk der, kunne du godt løbe ind i problemer, især når det er et X skrog du bygger det på, men ellers skide fedt.


  •   19. nov 2011 .
    Ikke adskilt,men pakket lidt væk for vinteren,og mon ikk den er tunet nok smiley


  •   19. nov 2011 Velkommen til
    Fuck 255 hk av av
    Adskilt for tuning eller ?


Annonce