{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.983 visninger | Oprettet:

Virker Hempel Teak Cleaner {{forumTopicSubject}}

Jeg har et teak dæk der er olie behandlet.
Det fik den store tur med sandpapir og olie sidste år, og har fået løbende olie iløbet af året.
Der er dog over vinteren kommet små områder hvor dækket er blevet gråt, det er jo heller ikke unormalt, men nu skla der jo til at gøres lidt ved det.
Virker Hempel Teak Cleaner efter hensigten?
De siger jo at det giver træet farven tilbage selv på de grå områder, men er der nogen der har erfaringer med dette produkt???


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Virker Hempel Teak Cleaner
  • #1   13. apr 2010 Hej Tommy.
    Jeg har før selv brugt teak cleaner, og ja synes faktisk det virker super godt. hvis du skal have et godt råd med på vejen, så prøv i år, efter du har givet det teak cleaner og evt. olie, at forsegle det med watski´s "teak voks". Det er lige så flydende og gennemsigtigt som vand. og du tager det simpelthen bare på en svamp og smører det ud på teaken. Og så har du lagt en beskyttende forsegling som både beskytter mod sollys og vand. Du kan slet ikke se teak voksen. men den ligger en tynd vokshinde så vand og snavs bliver afvist, og dermed bibeholder du dit flotte teaktræ. dette kan dog med fordel gøres et par gange over sæsonen, da voksen selvfølgelig forsvinder med tiden.
    Tjek evt. www.båd-maling.dk -> (link fjernet)
    Dem ved jeg ihvertfald sælger watski´s teak voks.

    Håber det kunne hjælpe.
    Held og lykke med arbejdet smiley


  • #2   21. apr 2010 123Linolie har en alkalisk sæbe, der virker rigtig godt og kun koster en brøkdel af de andre

  • #3   22. apr 2010 har nu prøvet teak cleaneren, og det virker jo faktisk udemærket.
    Det bliver løsningen at bruge det fremover måske med lidt sandpapir ved siden af.
    KAN KUN ANBEFALE DETTE PRODUKT.


  • Christina K
    Christina K Tilmeldt:
    jun 2014

    Følger: 1 Svar: 3
    #4   22. jul 2014 Tilslutter mig forsamlingen - jeg kan også anbefale teak cleaner. Det er meget nemt at arbejde med, hvilket bestemt er noget jeg kan li smiley
    Jeg plejer at købe her http://marinelageret.dk/ men ved du kan få det mange steder.

    Mvh Christina


Kommentér på:
Virker Hempel Teak Cleaner

Annonce