{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.327 visninger | Oprettet:

Hvad er det nu de hedder.??? {{forumTopicSubject}}

Hey Folkens

Da vi står meget på wakeboard, har jeg besluttet at jeg vil have et af de dersens instrumenter, som styrer din fart. Hvis de kan fåes for rimelige penge.
Det skulle virke lidt som en fartpilot, at man feks sætter den til 32kmt og så vil den ikke sejle hurtiger end det, og selv tage højde for modvind strøm osv. så båden konstant vil sejle intastede fart...

Nogle der ved hvad de hedder og evt, hvor de kan købes/monteres...

God sommer


Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Hvad er det nu de hedder.???
  • #1   1. jul 2010 Det har jeg aldrig hørt om

    MVH Frank


  • #2   1. jul 2010 Det gamle vision hedder Perfect pass, som er med en impeller der kontroller fart. og en lille servo motor der juster gassen. Virker super godt, har det på min båd. 10 år gamle vision.

    de nyer visioner er vist GPS styret.

    men det er ikke billigt, men kontakt www.nautique.nu. Niels Willumensen.

    han kan hjælpe dig, men det er ikke en let operation at montere.

    og de skal minimum have en V6 motor. mener ikke de kan installeres på mindrer.


  • #3   2. jul 2010 Mads

    Yes det var det de hed, prøver lige at høre ham ad...

    Mange tak smiley


  • #4   2. jul 2010 Kan se du har med en outboard motor, mener ikke de kan monteres på dem, du skal vist have en indebors motor, og så vidt jeg husker skal de minimum være en 4,3L V6, du skal have noget moment bagved. tro ikke det kan lade sig gøre med det setup du har PT.

    mit forslag hvis du kun wakeboarder, sælg skuden og køb en gamle vandski båd. de fleste kommer med det installeret. også får du også en lækker V8 med i købet smiley


Kommentér på:
Hvad er det nu de hedder.???

Annonce