486 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvilken båd har"
Hvilken båd
Hej med jer. Jeg har købt denne båd og tidligere spurgt herinde om i kendte modellen . Der var en der skrev Skibsplast 585 og den ligner også denne. Men der er mange forskelligheder på dem jeg kan f...
Hej med jer. Jeg har købt denne båd og tidligere spurgt herinde om i kendte modellen . Der var en der skrev Skibsplast 585 og den ligner også denne. Men der er mange forskelligheder på dem jeg kan f...
Skrevet af: Dennis T - 28. okt 2017
Hvilken båd
Hey jeg har været så impulsiv at købe et projekt af en båd. Men ved ikke hvad den hedder.. kan i hjælpe? Mvh
Hey jeg har været så impulsiv at købe et projekt af en båd. Men ved ikke hvad den hedder.. kan i hjælpe? Mvh
Skrevet af: Stephan E - 13. jun 2017
Hvilken båd har vi købt:)
En der kan hjælpe med, hvilken båd mig og mine kammerater har købt? :)
En der kan hjælpe med, hvilken båd mig og mine kammerater har købt? :)
Skrevet af: Martin F - 15. apr 2018
jul 2015
Følger: 3 Følgere: 81 Emner: 6 Svar: 197
jan 2007
Følger: 9 Følgere: 37 Både: 4 Emner: 54 Svar: 686
Medlem siden 2012...... og INGENTING er der på profilen... kun dette ene spørgsmål ! ! !
Så niks ! ! ! heller sikker end usikker
jan 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 18
aug 2008
Følger: 1 Følgere: 35 Både: 5 Emner: 10 Svar: 1.169
Det er ikke alle herinde der Kender til IMGUR, der oploader filer.
jan 2012
jan 2012
jan 2012
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 14 Både: 2 Emner: 9 Svar: 341
Den er flad i bunden, og ikke særlig sødygtig i søgang. Så Jeg tænker lidt noget der er lavet til sejlads på små søer, og måske til fun-parks eller lign. Bare et gæt, da jeg aldrig har set den før.
Er der lidt historie med båden?
Hvor har du fundet den?
jan 2012
den er ikke helt fladbundet der er "ribber" under og motorbeslaget er af bly/tin/alu.
rørene på siden er teleflex styringen , ja svigerfaderen kalder den for en tivolibåd. har skrabet alt malingen af og der var bogstaver og tal "Dz 867"
hvilken båd har jeg fat i her ?