{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.524 visninger | Oprettet:

motor går ud {{forumTopicSubject}}

hej, når jeg starter motoren køre den fint på tomgang og laver en fin stråle. når jeg så sætter den i gear og gasser op går den ud. nogen der ved hvad fejlen kan være og må man i det hele taget sætte den i gear og gasse op nå motoren ikke er i vand men for vand fra vandslangen med de der , der ligner mickey mouse øre?
håber nogen kan hjælpe...


Kommentarer på:  motor går ud
  • #1   9. apr 2011 Du må godt sætte den i gear og gasse ca.50% op. Husk på, at gearhuset afkøles kun, via det vand som strømmer forbi under sejlads. Og det får den jo ikke oppe på land. Men 50% power kan du godt i kortere tid give den.
    Prøv at give den lidt mere tomgangs-hastighed v.h.a. at skrue lidt på kablet til gas, og se om det ikke hjælper. For hvis det kun lige er når du sætter den i gear, lyder det til, at den bare skal synkroniseres. Altså en anelse mere gas.


  • #2   9. apr 2011 okay, mange tak for dit svar. har prøvet at køre med ca. 50% gas mens den har været i gear og det kan den sagtens. tør bare ikke at smide båden i vandet hvis den lige pluslig skulle gå i stå. tror lige at jeg smider den forbi en mekanikker:-)

Kommentér på:
motor går ud

Annonce