{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.421 visninger | Oprettet:

Michael b
Michael b
Tilmeldt:
12. jun 2006
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5

køb af vores første båd {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Mig og en kammerat har snakket om at købe en båd sammen. Men vi får hele tiden forskellige oplysninger så nu vil vi høre herinde..

Vi har kig på en bayliner bowrider fra 90 18 fod med 130 hk til 60000 kr. Vi har fået plads i svanemøllen havnen til 3500 kr for "sommersæsonen"..

Nu kommer spørgsmålene så, Har snakket med Rasmussen assurance, hvor jeg har mine egne forsikringer. De skulle have 7321 kr med kasko. Har ikke ejet en båd før så jeg er nybegynder.
Koster det så mange penge, giver mindre på min bil, har set i forummet at nogen har deres både til 3-5000 kr..

Hvor meget benzin bruger sådan en motor ca??

Hvor kan man tage speedbådkort henne og hvad koster det??



Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  køb af vores første båd
  • #1   12. jun 2006 Den triste virklighed er at det er DYRT at have en båd. Inden i siger ja til Rasmussen så prøv også Pantenius. En 3L R4'er af ældre dato sejler ca. 2-2½L/km

  • Michael b
    Michael b Tilmeldt:
    jun 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
    #2   12. jun 2006 Er det helt skudt ved siden af, hvis man regner med 1000 kr pr mdr uden benz???

  • #3   13. jun 2006 Ja, det er en dyr fornøjelse at komme på vandet, men på en varm sommerdag med høj sol er det et hele værd.

    Speedbådscertifikat koster fra ca. 1200,- og kan erhverves på ca. 2 uger eller på intensivkursus over en weekend.

    Hvad angår forsikringer kan det godt betale sig at undersøge alle muligheder. Søg her i forummet på forsikring og ring rundt til de forskellige selskaber. Mange gange kan det betale sig at melde sig ind i en sejlklub/fiskeklub, som har en gruppeforsikring.


Kommentér på:
køb af vores første båd

Annonce