{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Indenbords motor
  • #1   21. jun 2006 er også selv indenbords mand. Men det er vel den ekstra vægt. Og så mener nogle at mange af hestekræfterne går tabt i drevet.

  • #2   21. jun 2006 Jeg vil gi Jonas ret, og tror også der er mere vedligeholdelse med indenbords. Jeg foretrækker også indenbords, synes design mæssigt at det er det pæneste, og så er der fedt med et stort soldæk, og stor badebro, især hvis man skal bruge båden til vandsport.. Du slipper også for meget af støjen fra motoren.. Men det er jo altsammen smag og behag...

  • #3   21. jun 2006 Et af de argementer jeg plejer at bruge (er for udenbordsmotor) er, at du ved en indenbordsmotor kun får drevet frit af vandet når den står på land. Måtte slæbe en gut i land sidste og som havde overophedet hans indenbordsmotor da kølevandsindtaget var stoppet af ruer/tang.

    Det er sur røv!


  • #4   27. jun 2006 hehe personlig er jeg også tl indbords, men efter min sidste motorskade ved jeg sq snart ikke med det skidt. skulle ha den på land IGEN grrr samme dag som den blev lagt i for at spænde 5 bolte

Kommentér på:
Indenbords motor

Annonce