{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  påhængsmotor
  • #1   15. dec 2018 Kik efter en yamaha, honda. suzuki, mercury eller anden kendt mærke, de ukendte mærker ( eller klon mærker om man vil ) skal man nok ikke kaste penge efter.
    Der er ikke det der ikke kan lade sig gøre når man skal købe dem, og ALT kan fås i reservedele...... lige indtil man står og skal bruge noget... ja så er der lige pluslig problemer på fabrikken eller anden undskyldning der gør at der kan være lidt lang ventetid og inden man ser sig om ... ja så er der gået laaaaaang tid ( kender det fra mc verden med div korea, kina modeller, alt kan skaffes... meeeeeeeeen det tager en krig at få fat i det, og kvaliteten er altså IKKE noget at skrive om )
    Så kik evt brugt og kendt, ved godt det koster mere, men de penge er godt givet ud i sidste ende, husk at du ikke lige bare skubber den ind til land ( ja ja ALT kan gå i stykker ) men ikke særligt sjovt at tage afsted og allerede i havnen sidder og tænker .. bare den holder til det.....


  • #2   15. dec 2018 ville bare høre da den sidde på en båd jeg har kik på

  • #3   16. dec 2018 ohhhh..... på den måde... ja i min optik trækker det ikke prisen op he he
    Held og lykke med at købe og kikke, det er en dejlig ting at finde det man gerne vil have.
    Håber du finder hvad du søger .. og glædelig jul


  • #4   16. dec 2018 Ja men det give stof til eftertanke om man skal købe hvis man ikke kan få stumper til den så kikke nok efter noget andet men lige Google lidt om den god jul mvh Karsten

  • #5   16. dec 2018 De fleste Sail motorer er en tro kopi af Yamaha, så reservedele skulle være ikke et problem.
    Hvordan byggekvaliteten er på dem, kan jeg desværre ikke svare på.
    Personligt ville jeg værdimæssigt vurdere den til ca. 50 % af en mærkevare, når du skal vurdere om prisen på sættet er ok.


  • #6   16. dec 2018 tak for oplysningen smide nok et bud på den så må jeg se god jul mvh Karsten

Kommentér på:
påhængsmotor

Annonce