{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
302 visninger | Oprettet:

knækket generator rem {{forumTopicSubject}}

hej bg jeg har lig købt en swift fra 2006, idag knækkede generator rem og temperaturen kom helt op og batteri advarsel begyndte at lyse, kan jeg stadig køre ca. 8 km. med bilen til mekaniker eller må jeg ikke køre med den overhovedet ??

Kommentarer på:  knækket generator rem
  • #1   11. jan Du skal nok slå emnet op i bilgaleri og ikke her.......men jeg ville ikke køre bilen 8 km uden køling det er ikke så galt at den ikke lader men den bliver hurtigt varm uden rem og det holder din motor ikke til i længden.....så nej kør ikke...

• #2   11. jan enig

• #3   11. jan hvis du starter og køre med det samme i OLDEFAR Kørestil, på en helt kold motor som har stået uden for i vores dejlige vintervejr. Så lyder det ikke som en helt umulighed. Og du kan jo medbring en termokande kaffe og noget kringle, så er der jo plads til at holde en køle pause. Du har jo hele weekenden til det. smiley Og ryk i motor hjælmens udløser så den kun hænger i frontudløser beslagetm, så kommer der lidt luft ind den vej også. Men kør forsigtigt er kode ordet, og stop hvis lamper og temperatur visning er i det røde felt.
    Et andet problem er nok at, hvis du (eller din hustru) på din hjemtur fra arbejde, fik dette problem på halvvejen. Og lad os sige at der er 30 km på turen, og man tænker "shit men fort sætter, for jeg vil hjem og bilen køre jo stadig. #Det er jo bare nogle lamper, der siger der er noget galt. Så er der måske allerede sket noget, så historien før har også indflydelse på situationen.
    Kort sagt du sætter konen i bilen, og siger at når lampen lyser skal hun holde ind til siden og drikke kaffe i et par timer. Og så køre hun igen, indtil lige før lampen lyser igen. Og det fortsætter så, indtil hun er fremme ved mekanikeren.
    Ja! Og husk nu at sige god weekend til hende, men først når hun sidder i bilen. smiley
    smiley

Kommentér på:
knækket generator rem