{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din bilforsikring

Kommentarer på:  Bådmekanikker Silkeborg søges
  • #1   12. feb 2019 Mener altså ikke der er noget der hedder " som beset " altså uden garanti hos en forhandler, der skal den handles igennem CVR nummer for at omgå købeloven og garanti bestemmelser...
    Og vil nok have det lidt betænkeligt at købe hos en forhandler der ikke kan stå inde for hvad han vil sælge...
    Men nuvel ... ret god ide at få den tjekket af en bådkyndig, for det lugter lidt af at han VED der er ugler i mosen....
    Bare lige hvad jeg tænkte da jeg læste indlæg... sorry ... det er bare mange penge der kan komme extra på i forhold til købsprisen... og DET ønsker jeg ikke nogen oplever..


  • #2   12. feb 2019 Der er klart det ringe en alarm klokke, derfor jeg gerne vil have en kyndig person med til at gennemgå båden.
    Den bliver solgt til CVR.


  • #3   12. feb 2019 #1 Der er formentlig også mange penge sparet ved at købe uden garanti smiley
    Så spørgsmålet er bare om det er nok til at klare evt. fejl.

    Men helt sikkert fornuftigt at få den gået igennem, så man ved hvad man køber.
    Kan desværre ikke hjælpe med en mekanikker i Silkeborg.


  • #4   12. feb 2019 Der er nemlig mange penge at spare også til at udbedre evt fejl.
    Klart man skal være forsigtig, det er jeg også når jeg køber en brugt bil, ellers som sidst jeg købte båd privat, hvor der heller ikke er nogen garanti.



  • #5   13. feb 2019 Kunne være rart at vide, hvad sættet består af. Sejlbåd, motorbåd, med/uden trailer, hvilken motor.................osv. For så kunne du måske få et fif eller to hvad du skal kigge efter.

  • #6   13. feb 2019 Det er en motorbåd med en 5.0 MPI med bravo 3 uden trailer.
    båden er fra 2005


  • #7   13. feb 2019 OK. Så må det være en Bayliner der er tale om. Den ser jo super fin ud.
    Spørg forhandler hvorfor den kun sælges til CVR.
    Ved gennemgang af skuden, så få noget strøm på. Kontrol at alt el og vand virker som det skal. Kontrol for skader udv. indv. Især udv. skal du kigge efter osmose. Problemer ( hvis de er der ) du nok ikke kan finde, er utætte vinduer og luger, utæt kaleche.
    Og så kommer du til maskinrummet, hvor det kan blive dyrt. Få den startet op. Lav evt. kompressionstest. Kontrol af trim og gear.
    Så helt sikkert maskinrummet du skal have størst fokus på.


  • #8   13. feb 2019 Tak for det Kim,
    Jeg tager en mekaniker med på den ene eller anden måde. Det er som du siger maskinrummet der er fokus på.
    Jeg skal sikkert have lavet en stort eftersyn og skiftet div dele. Vi bare gerne vide at blokken er okay og drevet tæt.
    Han har sagt vi starter den op sammen og jeg kan gå den efter.



  • #9   16. feb 2019 hvem er forhandleren hvis man må spørge

Kommentér på:
Bådmekanikker Silkeborg søges

Annonce